معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از آغاز طرح نورپردازی پل روشندلان با هدف ارتقاء سلامت و رفاه حال شهروندان و کاهش فضای بی دفاع شهری خبر داد.
کد خبر: ۱۵۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱ 28 December 2015
محمد علی شعبانی با اعلام این مطلب افزود: نورپردازی این پل با استفاده از پروژکتورهای LED و به صورت نور در روز انجام می شود.

به گفته وی ارتقای کیفیت بصری در شهر، ایجاد جلوه های ویژه با نور، تفاوت چشم انداز شهر در روز و شب، زنده نگه داشتن فضاهای شهری، افزایش ضریب حس اطمینان و کاهش جرایم از جمله اهداف هنر نورپردازی است که در این طرح مدنظر قرار گرفته است.

معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به رنگ آمیزی، سرویس و راه اندازی مجدد آبنماهای سطح منطقه، تصریح کرد:

با توجه به اینکه آبنماها در فضای سبز شهری و پارکها قرار دارند و حفظ و نگهداری صحیح از این المان ها از اهمیت بالایی برخوردار است برنامه ترمیم ورنگ آمیزی این  آبنماها رادر دستور کار این معاونت قرار داده ایم.

وی با اشاره به اینکه در این طرح 14 آبنما از 76 آبنمای سطح منطقه رنگ آمیزی، سرویس و راه اندازی می شوند، خاطرنشان کرد: بهسازی و رنگ آمیزی  آبنماها موجب ایجاد طراوت و شادابی محیط شهری می شود.

شعبانی در پایان به احداث برج نوری در بوستان ها ومیادین سطح منطقه اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح علاوه بر زیباسازی، مشکل کمبود روشنایی رفع و تردد اهالی در بوستان ها آسان تر می شود.

وی یادآور شد: برج های نوری نصب شده دارای 6، 9 و 12 متر ارتفاع و مجهز به سیستم روشنایی LED (کم مصرف) بوده که با هدف استفاده از فناوری های جدید و کاهش هزینه در بوستان های منطقه نصب می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار