راسک؛
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک راسک مرکز شهرستان سرباز در جنوب استان با 27 درجه سانتی گراد گرمترین نقطه کشور است.
کد خبر: ۱۵۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹ 27 December 2015
رضا آزادمنش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ذاکرنیوز اظهار داشت: همچنین در 24 ساعت گذشته کنارک و بخش زرآباد این شهرستان واقع در جنوب سیستان و بلوچستان با 28 درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین نقاط کشور بودند.
وی گفت: امروز در جنوب شرق و سواحل شرقی سیستان و بلوچستان باد متوسط و در برخی نقاط گرد و خاک و کاهش دما پیش بینی می شود اما در دیگر نقاط استان جوی آرام حاکم است.
وی بیان کرد: از فردا به تدریج شاهد افزایش ابر در سطح استان خواهیم بود به طوری که در روزهای جمعه تا یکشنبه بارش باران، گاهی وزش باد در نیمه شمالی و با شدت کمتر در برخی نقاط جنوبی استان پیش بینی می شود.
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سرمای هوا همچنان تداوم دارد فقط در روزهای پنجشنبه و جمعه در نواحی مرکزی استان افزایش موقتی دما رخ خواهد داد.
آزادمنش بیان کرد: زاهدان در شبانه روز گذشته با حداقل منفی پنج درجه سانتی گراد سردترین و زرآباد و کنارک با حداکثر 28 درجه بالای صفر گرمترین شهرهای سیستان و بلوچستان بودند.
استان سیستان و بلوچستان به دلیل بروز خشکسالی 17 ساله و وزش بادهای موسمی 120 روزه در سیستان و مونسون در دریای عمان و سواحل چابهار همواره با بادها و توفان های شدید و گرد و غبار رو به روست که بعضا سبب کاهش دید و آلودگی هوا حتی تا بیش از 20 برابر حد استاندارد می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار