رئیس اداره امور آزمایشگاه‌های اداره کل محیط‌ زیست استان کرمانشاه گفت: هوای کرمانشاه طی 9 ماهه امسال 32 روز در شرایط غیراستاندارد بود.
کد خبر: ۱۵۰۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ 23 December 2015
رئیس اداره امور آزمایشگاه‌های اداره کل محیط‌ زیست استان کرمانشاه گفت: هوای کرمانشاه طی 9 ماهه امسال 32 روز در شرایط غیراستاندارد بود.

سعید دزفولی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: در 9 ماهه امسال 32 روز هوای غیراستاندارد در کرمانشاه داشتیم که از این تعداد 30 روز وضعیت هشدار و دو روز وضعیت اضطرار بود.

وی ادامه داد: در فروردین هفت روز شرایط هشدار، در اردیبهشت هشت روز هشدار، در خرداد چهار روز هشدار و یک روز اضطرار، در تیرماه سه روز هشدار و یک روز اضطرار، در مرداد دو روز هشدار، در شهریور دو روز هشدار و در مهر نیز چهار روز هشدار داشتیم.

رئیس اداره امور آزمایشگاه‌های اداره کل محیط‌ زیست استان کرمانشاه تعداد روزهای غبارآلود کرمانشاه در 9 ماهه سال گذشته را 15 روز اعلام کرد و افزود: امسال روزهای غبارآلود بیشتری داشتیم.

به گفته این مسئول سال گذشته در فروردین یک روز اضطرار، در اردیبشهت دو روز هشدار، در خرداد هفت روز هشدار، در تیر چهار روز هشدار و در مرداد یک روز هشدار داشتیم.

دزفولی‌نژاد در ادامه از وجود 9 ایستگاه سنجش آلودگی هوا در استان خبر داد و یادآور شد: از این تعداد هفت ایستگاه در حال حاضر فعال است.

وی اضافه کرد: از این هفت ایستگاه چهار ایستگاه در کرمانشاه، یک ایستگاه در کنگاور، یک ایستگاه در پاوه و یک ایستگاه نیز در سرپل‌ذهاب است.

رئیس اداره امور آزمایشگاه‌های اداره کل محیط‌ زیست استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دو ایستگاه دیگر  قصرشیرین و اسلام‌آبادغرب نیز طی یک ماه آینده فعال خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار