رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی تاکید کرد خطاب به مجریان انتخابات:
رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی با بیان این که هیچ‌کدام از مجریان و ناظران برگزاری انتخابات حق تبلیغ له یا علیه هیچ کاندیدایی را ندارند، تاکید کرد: صیانت از آرای مردم، قانون‌مداری و رعایت اصل بی‌طرفی از مهم‌ترین وظایف برگزار کنندگان انتخابات است.
کد خبر: ۱۴۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲ 14 December 2015
به گزارش تابناک تبریز،سعید شبستری در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و شهرستان بستان‌آباد، اضافه کرد: خوشبختانه همدلی و همراهی خوبی بین مسوولان ستاد انتخابات در استان  و شهرستان ها وجود دارد و هیچ مشکلی در این راستا نیست.
وی تصریح کرد: مجریان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات باید از ورود به محافل و مجالسی که شائبه تبلیغات سیاسی و رنگ و بوی انتخاباتی دارد اجتناب کنند تا اعتماد مردم  و جریان ها و نامزدها به برگزار کنندگان انتخابات خدشه دار نشود.

شبستری با بیان اهمیت حضور حداکثری مردم در عرصه سرنوشت ساز انتخابات گفت: حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات پیش رو بدون تردید منشاء خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، گفت‌وگو و تبادل نظر روسای کمیته های ستاد انتخابات استان و مسوولان متناظر در شهرستان‌ها را موجب برطرف نمودن خلاء های احتمالی دانست و گفت: بررسی های میدانی از فرمانداری ها که از ابتدای آذر ماه آغاز شده حاکی از آمادگی کامل کلیه عوامل اجرایی در اقصی نقاط استان جهت برگزاری انتخابات است.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم آگاهی مجریان انتخابات از قوانین مربوطه افزود: در حال حاضر دغدغه اصلی ما باید برگزاری انتخابات باشد و مجریان انتخابات باید تسلط کامل بر قوانین انتخابات را داشته باشند و این قوانین باید ملکه ذهن آنها باشد چرا که قانون مندی انتخابات با اشرافیت بر قانون حاصل می شود.

شبستری در ادامه اظهار داشت: تمهید مقدمات لازم به منظور برگزاری کم نقص انتخابات از جمله شناسایی کمبودها و نیازهای شهرستان در این زمینه وانعکاس آن به استان جهت مرتفع نمودن این مشکلات از جمله اموراساسی ومهم‌ترین کارها تا زمان انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: رصد اخبار انتخابات اگر با هم اندیشی مشترک در حوزه شهرستان های تابعه صورت پذیرد بسیار موثر خواهد بود.

رییس ستاد انتخابات استان با بیان این که تقویت بخش انفورماتیک و فناوری اطلاعات در انتخابات  فوق العاده مهم و اثرگذار است، گفت: فرمانداران باید با هماهنگی دستگاه های مزتبط اقدام لازم را برای آنتن دهی در شعب اخذ رای پیگیری کنند.

فرماندار بستان آباد هم در این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در ستاد انتخابات این شهرستان را ارایه کرد و ازآمادگی کامل این ستاد جهت برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه آتی خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار