مسئول ستاد استقبال از بهار شهرداری دماوند از کاشت 150 هزار گل فصلی در این منطقه همزمان با فرارسیدن بهار فاطمی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳ 15 March 2015

' حسین میرزا ملکی' در گفتگو با ایرنا با اشاره به تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده از سوی شهرداری برای جمع آوری مواد اشتعالزا از سطح شهر خاطرنشان کرد: واحد آتش نشانی در قالب چهار اکیپ مجزا در سه منطقه دماوند، گیلاوند و مشاء با تجهیزات کامل در آشیانه، آمادگی لازم برای مقابله با حوادث احتمالی را دارد.

وی افزود: شهرداری دماوند با اطلاع رسانی عمومی در سطح شهر از سویی سعی در آگاه کردن مردم از عواقب ناشی از غفلت و کوتاهی والدین در شب چهارشنبه آخر سال و از سوی دیگر اطلاع رسانی به فرزندان کرده است.

این مقام مسوول از حضور واحدهای گشت سیار در نقاط حساس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به صورت 24 ساعته خبر داد و گفت: واحدهای گشت تمامی مناطق استحفاظی شهر دماوند را تحت نظر دارد تا از هرگونه حادثه احتمالی جلوگیری شود.

مسوول آتش نشانی شهرداری دماوند اضافه کرد: چهار خودروی عملیاتی و سه خودروی تدارکاتی و پشتیبانی به همراه بیش از 15 نیروی عملیاتی برای شب چهارشنبه آخرسال درحالت آماده باش هستند که امید است با رعایت کردن همه موارد ایمنی از طرف مردم شاهد هیچ گونه حادثه ای نباشیم.

میرزا ملکی بیان کرد: به مردم توصیه می شود اگر آتش روشن می کنند با در نظر گرفتن محیط، آتش آنها محدود باشد.

وی گفت: شب چهارشنبه آخرسال علاوه بر روشن کردن آتش رسومات دیگری نیز دارد که با آرامش همراه است و مردم می توانند آنها را انجام دهند.

 

**استقبال از بهار فاطمی با کاشت 150 هزار گل فصلی در دماوند

مسئول ستاد استقبال از بهار شهرداری دماوند از کاشت 150 هزار گل فصلی در این منطقه همزمان با فرارسیدن بهار فاطمی خبر داد.

'آرمین براتی' با بیان این مطلب که همزمانی دهه فاطمیه با نوروز باستانی، به بهار 94 رنگ و بوی فاطمی بخشیده است، گفت: همزمان با آغاز فصل بهار و در راستای افزایش زیبایی بصری شهر، بوستان ها و معابر سطح منطقه به انواع گل های فصلی و دائمی مزین می گردد.

وی با اشاره به کاشت بیش از 150 هزار بوته گل فصلی در این ایام، عنوان کرد: این گل ها شامل گل بنفشه، همیشه بهار، شب بو و... بوده و کاشت درختچه های تزئینی و گل لاله نیز در بوستان ها و معابر سطح منطقه کاشته می شود.

براتی اظهار داشت: رفع نقص، بازپیرایی چمن بوستان ها، رنگ آمیزی جداول بوستان ها و مبلمان پارکی و ... از دیگر فعالیت هایی است که همزمان با فرارسیدن بهار فاطمی در حوزه فضای سبز این منطقه انجام خواهد شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار