در راستای برنامه ریزی های انجام شده:
آذرنژاد گفت: مسئولان استان اردبیل نیز در راستای مناسب‌سازی فضاهای عمومی و شهری تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا روند رفت‌وآمد جانباران و معلولان تسهیل شود چرا که این امر حق این قشر از جامعه است.
کد خبر: ۱۴۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲ 08 December 2015

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قسمتی از اعتبارات جاری دستگاه‌های اجرایی در استان صرف مناسب‌سازی فضاهای عمومی و شهری استان اردبیل می‌شود.

به گزارش تابناک اردبیل،علی آذرنژاد در جلسه ستاد پیگیری مناسب‌سازی اماکن عمومی و فضاهای شهری در استانداری اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده از سوی استانداری اردبیل فضاهای عمومی و شهری در این استان مناسب‌سازی می‌شوند که دستگاه‌های اجرایی باید در اختصاص قسمتی از اعتبارات جاری خود به مناسب‌سازی ادارات اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و در این راستا نیاز است مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی استان باید برای رفت‌وآمد آسان معلولان، جانبازان و روشندلان فضای اداری خود را مناسب‌سازی کنند، افزود: تسهیل رفت‌وآمد معلولان و جانبازان مناسب‌سازی فضاهای عمومی در استان را می‌طلبد که امیدواریم با اجرای این طرح بزرگ در استان جانبازان، معلولان و روشندلان در این زمینه هیچ مشکلی نداشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: مناسب‌سازی اماکن عمومی و فضاهای شهری یکی از اولویت‌های اصلی مسئولان استان اردبیل است و در این راستا امسال اقدامات بسیار خوبی از سوی دستگاه‌های اجرایی استان انجام شده که نیاز است مدیران این دستگاه‌های اجرایی در استان برای این امر بیش از پیش توجه ویژه‌ای داشته باشند.

آذرنژاد تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی باید در صدور پایان کار به ساختمان‌ها مناسب‌سازی را اجرا و ملاک کار خود قرار دهد و از صدور پایان‌کار به ساختمان‌هایی که فضای مناسب‌سازی در آن‌ها رعایت نشده است، خودداری کند.

وی افزود: مسئولان استان اردبیل نیز در راستای مناسب‌سازی فضاهای عمومی و شهری تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا روند رفت‌وآمد جانباران و معلولان تسهیل شود چرا که این امر حق این قشر از جامعه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار