مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از انسداد راه ۲۷۵ روستای استان کرمانشاه در نتیجه بارش برف خبرداد و گفت: به خاطرخشکی این برف احتمال کولاک در برخی گردنه های استان وجود دارد.
کد خبر: ۱۴۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ 06 December 2015
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از انسداد راه ۲۷۵ روستای استان کرمانشاه در نتیجه بارش برف خبرداد و گفت: به خاطرخشکی این برف احتمال کولاک در برخی گردنه های استان وجود دارد.

سیدزاهدین چشمه خاور در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت راه های استان در نتیجه بارش برف از شب گذشته تاکنون گفت: در پی این بارش ها راه ارتباطی ۲۷۵ روستای استان کرمانشاه مسدود شده است.

وی در خصوص وضعیت راه های اصلی استان نیز افزود: راه های اصلی باز است و در برخی محورها تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر بوده و در برخی محورها نیز تردد به راحتی و سهولت صورت می گیرد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: در برخی محورها چون محور اسلام آباد غرب به سمت سرپل ذهاب، کولاک شدید داریم و حتما باید مردم از تردد غیر ضروری در این محورها پرهیز کرده ودر صورت ضرورت حتما با زنجیرچرخ و تجهیزات لازم تردد کنند.

وی از نمک پاشی تمام حوزه استحفاظی استان خصوصا گردنه ها خبرداد و گفت: تنها مشکلی که ما داریم همین بحث کولاک است که به دلیل خشکی برف باریده شده در برخی مناطق و وزش باد صورت می گیرد.

احتمال وقوع کولاک در دالاهو، سنقر و صحنه

چشمه خاور بیشترین احتمال وقوع کولاک را در محورهای شهرستان های دالاهو و تمام نقاط شهرستان های سنقر و صحنه اعلام کرد.

وی افزود: بیشترین انسداد در محورهای استان و راه های روستایی نیز مربوط به شهرستان های سنقر و پاوه  است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی تاکید کرد: با توجه به بارش های اتفاق افتاده جاده ها لغزنده بوده و قطعا کنترل وسایل نقلیه به سختی ممکن است، لذا رانندگان حتما از زنجیر چرخ استفاده کرده و این نکته را مد نظر داشته باشند که دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.

وی تصریح کرد: رانندگان بی توجه به نکات ایمنی در چنین شرایطی هم خود را هم عوامل راهداری و سایرین را دچار مشکل می کنند و جاده را نیز بند آورده و مانع از تردد روان سایرین خواهند شد.

چشمه خاور تاکید و خاطرنشان کرد: رانندگان حتی المقدور از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و از سلامت خودرو و همراه داشتن تجهیزات ضروری اطمینان حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار