رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: هنرمندان در رشته هنری موسیقی را در تولید آثار فاخر و ارزشی مورد حمایت قرار داده و زمینه بهبود شرایط را برای تولید بهترین آثار فراهم می‌کنیم.
کد خبر: ۱۳۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷ 26 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امیر رجبی عصر امروز در نشست با گروه موسیقی روشندلان «روح‌افزا» در اردبیل با ابراز خرسندی از آشنایی و گزارش فعالیت‌های گروه موسیقی روشندلان «روح‌افزا»، حوزه هنری را خانه همه هنرمندان برشمرد و اظهار کرد: درهای حوزه هنری استان اردبیل به عنوان یک نهاد حامی هنرمند و تولید ارزشی و متعهد هنری به روی همه هنرمندان باز است.

وی تصریح کرد: حوزه هنری استان اردبیل آمادگی لازم برای حمایت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از همه هنرمندان را دارد و هر هنرمند در هر رشته‌ای می‌تواند از کمک‌های حوزه هنری استان اردبیل بهره‌مند شود.

رئیس حوزه هنری استان از آمادگی حوزه هنری استان اردبیل برای حمایت از این گروه در بخش آموزش، تولید آلبوم توسط این گروه، حمایت‌های سخت‌افزاری از اجراهای گروه و معرفی آنها در سطح اداره‌ها برای همکاری و همچنین پوشش دادن گروه با نام حوزه هنری خبر داد.

رجبی گفت: تولید آثار ارزشمند توسط هنرمندان متعهد یکی از برنامه‌های این نهاد انقلابی در تمامی رشته‌های هنری به خصوص در موسیقی است.

در ادامه این دیدار حسین آزاد مسئول واحد موسیقی حوزه هنری استان اردبیل نیز از نیازسنجی مخاطب مقصد و تولید هدفمند، دقت در اشعار و متناسب کردن آهنگ و کلام، اضافه کردن سازهای دیگر به گروه و پرهیز از تکراری بودن ریتم موسیقی توسط گروه را از عوامل پیشرفت این گروه عنوان کرد.

اجرای قطعه‌هایی از تولیدات گروه موسیقی روشندلان «روح‌افزا» از بخش‌های پایانی این دیدار بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار