کد خبر: ۱۳۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲ 24 November 2015

به گزارش تابناک یزد،رییس بسیج پیشکسوتان سپاه الغدیر یزد گفت: تبعیت از ولایت فقیه و حرکت در مسیر اهداف انقلاب اسلامی از عوامل اصلی پیشرفت کشور در عرصه های مختلف است

به گزارش ایرنا سرهنگ احمد علی زارع زاده روز دوشنبه در همایش بصیرتی اصناف استان یزد افزود: ولایت فقیه مهمترین ثمره و دستاورد انقلاب اسلامی و حاصل ایثار و فداکاری ملت قهرمان ایران است.
وی ادامه داد: ملت فهیم و ولایتمدار انقلاب اسلامی در 37 سال گذشته با پیروی از ولایت فقیه تمامی توطئه های دنیای استکباری به سرکردگی آمریکا و حامیان او را در عرصه های مختلف خنثی کرده اند .
هادی سیاسی استان یزد اظهار داشت: رمز و راز اقتدار و عزت این ملت و کشور در سایه تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری ، روحیه استکبار ستیزی و دشمن شناسی است .
زارع زاده گفت: باید ملت ایران و جوانان این کشور همچنان گوش به فرمان مقام معظم رهبری مواظب توطئه های استکباری جهانی و حامیان آنها در یزح جهان و بخصوص منطقه باشند .
رییس بسیج پیشکسوتان سپاه الغدیر یزد تصریح کرد: دشمنان در هر برهه ای از تاریخ انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود به موضوعی متوسل می شوند و در عصر کنونی به دنبال نفوذ هستند .
زارع زاده گفت: بحث نفوذ دشمنان در زمینه های مختلف از مهمترین توطئه های استکبار جهانی علیه نظام و انقلاب اسلامی در منطقه است که همه در قبال آن مسئول هستیم .
***
یکی از هادیان سیاسی سپاه الغدیر یزد در مورد توطئه های دشمن هشدار داد و گفت: مبلغات حوزه های علمیه خواهران باید در شناخت فضای فتنه و خنثی کردن دسیسه دشمنان مراقب باشند.
به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار محمد حامد حرزاده روز دوشنبه در نشست سیاسی که به مناسبت هفته بسیج در محل حوزه علمیه فاطمه الزهرا بافق برگزار شد افزود:برای مقابله با توطئه های دشمنان، همت بالای سربازان جبهه جنگ نرم را می طلبد که به میزان رشد و سرعت دشمن، فعالیت و رشد خود را بالا برده و سعی کنند همیشه یک گام جلوتر از دشمن حرکت کنند .
رزاده بیان کرد : هر کس به هر نوعی می تواند در هر زمینه ای که توانمندی دارد به صورت حلقه ای در سطح استان یزد یا شهرستان بافق شروع به فعالیت کند و یک پکیج و مجموعه مجهزی را تدارک ببیند .
این هادی سیاسی به برنامه های دشمن در این برهه از زمان و استفاده از تهاجم فرهنگی و جنگ نرم اشاره کرد و افزود: در چنین شرایطی مبلغات وظایف خطیر برعهده دارند و لازم است در شناخت فضای فتنه خیلی مواظبت کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار