در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، تیم فوتبال داماش گیلان به مصاف تیم فولاد یزد می رود .
کد خبر: ۱۳۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۵ 22 November 2015

به گزارش تابناک یزد،مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان  در این خصوص گفت: این دو تیم در هفته شانزدهم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، رو در روی هم قرار می گیرند .

علی احمدی سراوانی  افزود: این مسابقه عصر دوشنبه هفته جاری دوم آذر ماه در ورزشگاه نصیری شهرستان یزد برگزار خواهد شد و تیم فوتبال داماش گیلان در این دیدار میهمان است .
وی اظهار کرد : با توجه به اینکه تیم فوتبال داماش گیلان در دو بازی قبلی خود برابر حریفانش به نتیجه مساوی دست یافته ، امیدواریم که در این دیدار به پیروزی برسد تا بتواند در جدول رده بندی صعود داشته باشد .
وی ادامه داد: امیدواریم که تیم فوتبال داماش گیلان در مسابقه برابر فولا یزد ، با ارایه یک بازی تماشگرپسند به برتری برسد تا علاوه برکسب سه امتیاز خارج از خانه ، اولین پیروزی خود را در مسابقات بیرون از خانه نیز جشن بگیرد .
مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان خاطرنشان کرد: تیم فوتبال داماش گیلان با کسب 17 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی و تیم فوتبال فولاد یزد با کسب 15 امتیاز در مکان هیجدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته اول کشور قرار دارند .
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان 20 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار