دشمن در پی جنگ‌های صلیبی است
امام جمعه مشهد با بیان اینکه در یک نگاه نوع عملیات تروریستی در فرانسه، اسرائیلی است، گفت: از کجا معلوم که این وقایع توسط اسرائیل رخ داده باشد؟ چرا که دشمن می‌خواهد با شکل‌گیری یک جنگ صلیبی به مانند رخداد فرانسه درگیری بین مسلمانان و مسیحیان شکل بگیرد.
کد خبر: ۱۳۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 20 November 2015
 به گزارش تابناک رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته، 29 آبان ماه مشهد مقدس در حرم حضرت رضا(ع) افزود: نکته تاسف بار این است که دولت فرانسه از 2000 نیروی فرانسوی عضو داعش که در سوریه در حال جنگ هستند حمایت می کرد و همان گرگ های خون‌خواری که پرورش دادند مردم خودشان را به خاک و خون کشید.

وی با تحلیل حمله به پاریس گفت: نباید تصور کرد که یک مشت سگ وحشی بمبی را در اروپا منفجر کردند بلکه پشت این اتفاق تحلیل های زیادی وجود دارد.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: یکی از دلایل وقوع این حوادث اینست که داعش به دلیل عصبانیت از توفیقات ائتلاف چهارگانه در سرنگونی تروریست ها، به اربابان خود حمله کرد و آنها را به خاک و خون کشید.

وی با اشاره به اینکه قضیه تروریستی حمله به فرانسه از نظر انسانی برای ما محکوم است، ادامه داد: مردمی که به ورزشگاه و برای تفریح رفتند و یک مرتبه آماج گلوله‌های داغ قرار گرفتند برای هر انسانی تاسف‌آور است اما در این محکومیت یک تبعیض رخ داد.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه قبل از این حادثه شیعیان لبنان در برج البراجنه در آتش انفجار وهابیت سوختند و از کسی صدایی بلند نشد، تاکید کرد: اما همه دنیا برای حادثه پاریس وارد عمل و برآشفته شدند حتی متاسفانه در کشور انقلابی ما هم تبعیض آن چنینی را صورت دادند بعد از ۴۸ ساعت به دولتمردان بیروت تسلیت گفتند و این نارواست.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج، به نقش این نهاد انقلابی در ساختار نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: سرآغاز هفته پرافتخار بسیج را به بسیجیان دلاور و غیور سپاه اسلام و شما برادران و خواهران وفادار به این نظام و انقلاب گرامی می‌داریم و امیدوارم خداوند متعال، بسیج ما را در سپاه وجود اقدس بقیه‌الله ثبت‌نام کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار