بسته ویژه کشوری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲ 19 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.


‌دیدار هاشمی با ملک سلمان/هاشمی معمار روابط ایران و عربستان بود اما....

روزنامه شرق در گفت و گویی با حسین صادقی سفیر ایران در عربستان نوشت: آقای هاشمی به‌عنوان شخصی که معمار مناسبات ایران و عربستان بوده است، از جایگاهی خاص و ویژه‌ برخوردار است.

اهم سخنان وی از این قرار است:

ولی دو اتفاق افتاده است که نمی‌توانیم آنها را نادیده بگیریم: یکی در کشور ما و دیگری در عربستان. در عربستان یک انتقال قدرت شکل گرفته است. آقای هاشمی رابطه دوستانه و عاطفی خاصی با آقای ملک سلمان ندارد، البته با هم دیدار داشته‌اند، ولی با مرحوم ملک عبدالله مناسبات دوستانه مبتنی بر اعتماد متقابل شکل گرفته بود. در عربستان هم پذیرشی که در گذشته درباره نقش ایشان وجود داشت، دیگر به آن شکل نیست؛ البته این به آن معنا نیست که از جایگاه آقای هاشمی کاسته شده است. نکته دوم در داخل کشور ماست. در چند سال اخیر شاهد بودیم که یک‌سری نیروها تلاش کردند نقش آقای هاشمی را در داخل کشور تضعیف کنند. این هم مزید بر علت شده است که آن نقشی را که ایشان در گذشته داشتند، امروز نتوانند به آن شکل ایفا کنند. علاوه‌بر‌آن، وقتی ایشان می‌خواهد به عربستان برود، باید با اختیار برود و بتواند کار را جلو ببرد.

در دوران سازندگی، آقای هاشمی اهتمام خاصی به گسترش رابطه با عربستان سعودی داشتند که البته در این کار هم موفق بودند، چون در آن مقطع خاص این حرکت یک جسارت خاصی می‌خواست و این جسارت را آقای هاشمی داشتند. آقای هاشمی ضربه محکمی به دیوار بی‌اعتمادی که بین دو کشور شکل گرفته بود و بی‌تردید دیگران هم در آن دخالت داشتند، زدند.

این حرکت ادامه پیدا کرد تا دوران اصلاحات و با توجه به‌خصوصیات و ویژگی‌های رئیس دولت اصلاحات، و پایگاه گسترده مردمی که ایشان داشت مناسبات دو کشور وارد مرحله نوینی شد. یعنی می‌توانیم بگوییم روندی که از دوران دولت سازندگی شروع شده بود، در دوران اصلاحات استمرار پیدا کرد و ما در مناسبات‌مان به یک دوره طلایی رسیدیم.

در دولت نهم و دهم -یعنی دولت عدالت‌گستر مهرورز- ما وارد یک مرحله جدید شدیم و شرایط آرام‌آرام به دوران قبل از دوران دولت سازندگی برگشت. تا به دولت دکتر روحانی رسیدیم. ایشان اهتمام ویژه‌ای به رابطه با کشورهای منطقه و به‌طور خاص همسایگان دارند. می‌توان گفت اولویت اول سیاست خارجی دولت آقای دکتر روحانی همکاری گسترده و همه‌جانبه با کشورهای همسایه است که در بین آنها کشورهای حاشیه خلیج فارس و در بین آنها عربستان سعودی از اولویت بیشتری برخوردار است. گام‌های خوبی هم برداشته شد ولی متأسفانه عربستان سعودی نتوانست به گام‌های برداشته‌شده، جواب درخوری بدهد.

اتفاقات دیگری در منطقه به وقوع پیوست که به این جو بی‌اعتمادی دامن زد و نمک روی زخم شد. ما الان با دشواری‌های زیادی مواجه هستیم، ولی با توجه به اهتمامی که دولت یازدهم و به‌خصوص رئیس‌جمهوری دراین‌باره دارند، من به ادامه رابطه خوشبین هستم.


بازیگر کشف حجاب کرده از چاله به چاه افتاد +عکس

صدف طاهریان که چندی پیش از کشور خارج شد و کشف حجاب کرد، عکسی از خود منتشر کرد که در حال آرایش و گریم برای بازی در یک فیلم و یا تبدیل شدن به مدل است.

به گزاش بولتن نیوز، این بازیگر نه چندان مطرح بعد از کشف حجاب خود، پیامک جنجالی را در جواب یک خبرنگار در دنیای مجازی منتشر کرد و در آن از یک مصاحبه و افشای پشت پرده های کثیف سینمای ایران خبر داد.


بازیگر کشف حجاب کرده از چاله به چاه افتاد +عکس

هرچند برخی نیز بر فساد اخلاقی در سینما مهر تأیید زدند اما واقعیت امر هم چیزی جز این است؛ شنیده ها حکایت از آن داشت که وی بخشی از تیم تولید سریالی است که به سفارش شبکه ماهواره ای GEM تولید می شود!

همانطور که در عکس نیز مشاهده می‌کنید کشف حجاب برای صدف طاهریان بهانه‌ای بود که تمایلات خود را جامعه عمل بپوشاند و در هر فیلمی به ایفای نقش بپردازد و مدل هر شرکت و برند تجاری نیز بشود. 

توجه به عکس فوق که از حضور گریمور مرد و نگاهای شیطانی اش خبر می‌دهد به سوالاتی منجر می شود که باید از این بازیگر که از فساد سینمای ایران سخن می گفت و به همین بهانه هم اقدام به ترور شخصیتی خود کرد پرسید؛ در فضای جدید کاری خبری از فساد نیست خبری از چشمهای ناپاکی که خریدارانه به شما نگاه می کنند نیست؟


حواشی بازگشت تیم ملی از گوام

سرمربی تیم ملی در فرودگاه امام خمینی (ره) با تمام ملی‌پوشان فوتبال کشورمان خداحافظی کرد.

خبرگزاری تسنیم: در زمان بازگشت تیم ملی به ایران یک معلول که برای دیدن کی‌روش و عادل فردوسی‌پور به فرودگاه امام خمینی (ره) آمده بود، دقایقی با سرمربی تیم ملی مشغول صحبت شد. این هوادار معلول وقتی دید که کی‌روش قصد مصاحبه ندارد از او خواست به خاطر وی و مردم صحبت کند، اما سرمربی تیم ملی تأکید کرد چون از فدراسیون نامه کتبی ندارد نمی‌تواند مصاحبه کند.

* نکته قابل توجه اینکه این معلول به کی‌روش گفت دوست دارد درسش را بخواند و فوتبال هم بازی کند و همچنین برای دیدن عادل فردوسی‌پور به فرودگاه آمده است که کی‌روش در پاسخ به وی گفت: تو هوش بالایی داری و حتماً پیشرفت می‌کنی. عادل فردوسی‌پور آدم خیلی خوبی است و امیدوارم بتوانی با او ملاقات کنی.

* چند هوادار در فرودگاه امام خمینی (ره) از کی‌روش و بازیکنان تیم ملی درخواست کردند که با آنها عکس سلفی بگیرند که به خواسته آنها جواب مثبت داده شد و کی‌روش به همراه شاگردانش دقایقی در فرودگاه امام خمینی (ره) مشغول عکس گرفتن با هواداران شدند. 

* کی‌روش با وجود اصرار فراوان خبرنگاران حاضر نشد درباره اوضاع تیم ملی صحبت کند و به آنها می‌گفت وقتی از فدراسیون نامه کتبی بیاورند به سؤالات‌شان پاسخ خواهد داد.

* بازیکنان تیم ملی در فرودگاه از یکدیگر خداحافظی کردند و در ادامه نزد کی‌روش رفته و با او نیز خداحافظی کردند. 

* کی‌روش بعد از اینکه با بازیکنان خداحافظی کرد و با هواداران عکس سلفی گرفت حدود 10 دقیقه با مارکار آقاجانیان جلسه خصوصی گذاشت و بعد از آن به همراه پیروانی راهی فدراسیون فوتبال شد.


برای خرید خانه عجله کنید

روزنامه دنیای اقتصاد: مشاوران و فعالان بازار مسکن برای تشویق متقاضیان به استفاده از آخرین فرصت‌های ثبات بازار و خرید مسکن در آگهی فایل‌های فروش خود توصیه می‌کنند برای ورود به بازار و خرید خانه عجله کنند.

اگرچه انتظار می‌رفت با ورود به نیمه دوم امسال تحرکات جدید در بازار مسکن مربوط به بازگشت دوباره رونق مشاهده شود، اما برخی از فعالان بازار مسکن از تعویق آغاز دوره رونق بازار ملک حداقل تا پایان سال خبر می‌دهند و به همین دلیل به متقاضیان مصرفی مسکن که برای نخستین بار قصد خرید ملک دارند یا آنکه به دنبال تبدیل به احسن کردن خانه خود هستند توصیه می‌کنند از فرصت باقی مانده ثبات قیمت‌ها استفاده کنند.

در بسیاری از فایل‌های فروش مشاوران املاک که در روزنامه‌ها منتشر شده است عبارت‌هایی مثل «باید عجله کنید»، «از این فرصت استفاده کنید» و «زیرقیمت منطقه» استفاده کرده‌اند. از سوی دیگر به گفته مشاوران املاک بسیاری از فروشنده‌هایی که تا ماه گذشته بر قیمت‌های پیشنهادی خود اصرار داشتند حالا با فروش نرفتن واحدهای خود به قیمت‌های واقعی و در برخی مواقع پایین‌تر از نرخ واقعی منطقه رضایت داده‌اند.

 به عنوان مثال آپارتمانی 75 متری و نوساز در منطقه تهرانپارس(استخر) متری 4 میلیون تومان برای فروش پیشنهاد شده است این در حالی است که به گفته مشاوران املاک منطقه قیمت آپارتمان مسکونی در این محدوده به طور متوسط متری 4 میلیون و 300 هزار تومان است.


برای خرید خانه عجله کنید


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار