رئیس سازمان جهادکشاورزی یزد از ساخت هفت سردخانه برای ذخیره سازی محصولات غذایی ، رفع کمبود محصولات در سایر فصول و تعدیل قیمت ها در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 05 November 2015

به گزارش تابناک یزد،سید جمال سجادی پور سرمایه گذاری این سردخانه ها را 44 میلیارد تومان بیان کرد و افزود: سردخانه های یاد شده در شهرستانهای مهریز، یزد، میبد و اردکان در حال ساخت است .

وی اظهار کرد: با بهره برداری کامل از این طرح ها 40 هزار و 200 تن به ظرفیت سردخانه ها اضافه و ظرفیت مجموع آنها به 67 هزار تن برسد.
این مسئول ادامه داد: ایجاد ظرفیت های جدید سردخانه ای در شرایطی که 24 هزار تن از مرغ تولیدی استان مازاد بر مصرف است لازم است و در شرایطی که تولید کاهش می یابد، وارد بازار عرضه شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی یزد خاطرنشان کرد : همچنین برخی از محصولات کشاورزی تولیدی استان از جمله انار ،پسته و خرما قابلیت نگهداری در سردخانه ها و عرضه در زمان مناسب با ارزش افزوده بیشتر را دارند.
هم اکنون 10 سردخانه با ظرفیت 26 هزار و 830 تن شامل 6 سردخانه در شهرستان یزد، دو سردخانه در شهرستان بافق، یک سردخانه در شهرستان اشکذر و یک سردخانه در شهرستان میبد وجود دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار