نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: اوباما و اسرائیل خیلی مشتاقند بتوانند ضربه بزرگی به جمهوری اسلامی بزنند اما جرات نمی کنند و نمی توانند.
کد خبر: ۱۲۱۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰ 01 November 2015
آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری عصر شنبه در نشست اعضای شورای اداری خوزستان که در بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) برگزار شد افزود: شعارهای آمریکا برای ایجاد صلح و سازش در منطقه دروغ است و ما به دنبال آرامش در منطقه و دوری از تنش بوده و آرزوی قطع کامل دست داعش در منطقه را داریم.

وی همچنین با اشاره به نشست چند جانبه در ارتباط با یافتن یک راه حل سیاسی برای بحران سوریه که جمعه گذشته در وین برگزار شد اظهار کرد: نتایج این نشست تا حدودی رضایت بخش بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان همچنین با اشاره به نقش بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) در دوران دفاع مقدس از آن به عنوان میراثی ارزشمند از آن دوران یاد کرد و اظهار کرد: هر سال بنا به گزارش ها پنج میلیون نفر به عنوان راهیان نور که عاشق چنین میراث معنوی هستند برای بازدید از این بیمارستان و نیز دیگر مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به خوزستان سفر می کنند.

آیت الله موسوی جزایری گفت: این مجموعه به عنوان معماری هنرمندانه سنتی جذابیت بسیاری برای گردشگران داخلی و خارجی دارد.

وی به دیگر میراث فرهنگی خوزستان که مربوط به قبل از اسلام و دوره های ساسانی و هخامنشی است هم اشاره و بر ضرورت بهره وری مناسب از این میراث تاکید کرد.

همه ساله میلیون ها نفر از سراسر کشور و نیز کشورهایی از قاره های مختلف جهان برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به خوزستان سفر می کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار