کد خبر: ۱۱۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 27 October 2015
تابناک گیلان: سرمربی تیم ملی فوتبال دبیرکل فدراسیون فوتبال را متهم به ارجاع پرونده اش به کمیته اخلاق کرد.

به گزارش نامه نیوز، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی شب گذشته در حاشیه دیدار پرسپولیس - ملوان اظهارات تندی مطرح و تاکید کرد در مورد پشت پرده انتقادهای اخیر به وی را افشا می کند.

شب گذشته در برنامه 90 مسئولان سابق کمیته اخلاق به دفاع از خود پرداختند و پس از آن کی روش روی خط برنامه رفت و بخشی از افشاگری هایش را انجام داد.

کارلوس کی‌روش پس از صحبت‌های حسین آبانگاه - دبیر سابق کمیته اخلاق فدراسیون - در برنامه نود، روی خط این برنامه آمد و اظهار کرد: من خیلی شفاف درباره این مسایل صحبت کرده‌ام. این آقا به نمایندگی از فردی که پشت پرده این داستان هست صحبت می‌کند و او حتی نمی‌داند دقیقاً در رابطه با چه کسی صحبت می‌کند و اطلاعی ندارد.
 
وی اضافه کرد: من کاملاً آزادم تا لباس هر اسپانسری را که می‌خواهم به تن کنم و حق تصویر من به‌طور انحصاری متعلق به هیچ‌کس نیست.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: رئیس من، فدراسیون فوتبال است و من تحت اشتغال فدراسیون فوتبال هستم و تمام این اتفاقات از قبل با فدراسیون هماهنگ شده بود و با اطلاع کامل فدراسیون انجام شده است. در آینده‌ای نزدیک، شفاف‌سازی بیشتری انجام می‌دهم.
 
او ادامه داد: بسیار مشهود و واضح است که دبیر سابق کمیته اخلاق از طرف چه کسی صحبت‌هایی را که قبلاً گفته‌اند و امشب هم گفته شده است، مطرح می‌کند. آن شخص، همان کسی است که پرونده را به کمیته اخلاق ارجاع داده و بطور مثال برای مارکار آقاجانیان هم پرونده درست کرده است و پرونده مهرداد خانبان را هم به کمیته اخلاق داده است.
 
کی‌روش در پاسخ به این پرسش که "آیا آن شخص در کمیته بازاریابی فدراسیون فعالیت می‌کند؟" گفت: دکتر اسدی پرونده خانبان و آقاجانیان را به کمیته اخلاق ارجاع داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار