کد خبر: ۱۱۶۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴ 20 May 2024

رییس‌جمهور هشتم، خادم امام هشتم در شب ولادت امام هشتم آسمانی شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

در سالروز میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام روح بلند خادم ملت ایران ، خادم الرضا حضرت آیت الله رئیسی آسمانی شد.
خبر تلخ و دردناک عروج ملکوتی و شهادت رئیس‌جمهور مردمی ، خدمتگزار صادق ، حضرت آیت‌الله رئیسی، وزیر امور خارجه و جمعی از همراهان، ضایعه ای برای همه مسلمانان و آزادگان جهان بود و دل همه ملت شریف ایران را به درد آورد.
رئیس جمهور محبوب و خستگی ناپذیر مردم ایران در راه عزت و پیشرفت کشور بر سر عهد و پیمان خود با مردم ایستاد و جان خود را فدای ملت و آرمان‌های ارزشمند انقلاب کرد.
ایشان نمونه بارز از مسئول متعهد و انقلابی بود که مواضع آگاهانه ، شجاعانه و قاطع او در سراسر جهان مایۀ عزت و سربلندی اسلام و مردم شریف ایران گردید .
این سید والامقام در تمامی برهه‌ها یار و یاور انقلاب و رهبری عزیزمان و منشاء خدمات جهادی بسیار ارزشمندی بودند و در مسیر خدمت و سازندگی کشور با صبر ، استقامت و سعه صدر همه تهمت ها و توهین های بدخواهان را با سینه فراخ تحمل‌ کردند .
یقینا راه روشن و عزتمند ایشان که تلاش شبانه روزی در جهت خدمت به مردم ، استقامت در مسیر حریت و آزادگی و دفاع از آزادگان جهان است ادامه خواهد یافت.
این ضایعه جانسوز را به محضر امام عصر (عج) مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) امام خامنه ای ، ملت شریف و قدرشناس ایران و همه مسلمانان و آزادگان جهان و مادر گرامی و همسر فرهیخته و بزرگوار ایشان و سایر خانواده های بازماندگان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال می‌خواهیم این عبد صالح خدا و یاران و همراهانش را با اولیاء‌الله محشور گرداند.

علیرضا رکنی
رئیس ستاد مردم ایران "سما"

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار