رئیس جمعیت هلال احمر بهاباد با اشاره به وقوع زلزله 4.2 دهم ریشتری در شرق این شهرستان، گفت: این زلزله خسارت جانی به دنبال نداشته است.
کد خبر: ۱۱۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴ 22 October 2015

به گزارش تابناک یزد،حسن رضاپور با اشاره به اینکه صبح امروز و در ساعت 8 و 44 دقیقه شرق بهاباد را لرزاند، اظهار داشت: ماموران امداد و نجات هلال احمر بهاباد پس از وقوع این زمین لرزه، بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه بهاباد یکی از نقاط زلزله خیز استان یزد به حساب می‌آید و زلزله‌ها با قدرت‌های مختلف در این منطقه به وقوع می‌پیوندد، گفت: خوشبختانه کانون این زلزله امروز در 17 کیلومتری شرق بهاباد و در روستای جوادیه یا شوراب بود که محلی خالی از سکنه است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد با اشاره به اینکه این زلزله سبب رعب و وحشت مردم بهاباد شد، ادامه داد: با وجود اینکه این زلزله در محل خالی از سکنه به وقوع پیوست، در بخش‌های مختلف شهرستان تکان‌های ناشی از زلزله به صورت شدید احساس می‌شد.

رضاپور تصریح کرد: با توجه به اینکه این محل متروکه بوده، زلزله خسارت جانی به دنبال نداشته و تنها مقداری خسارت مالی جزئی از این حادثه ناشی شده است.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به مسئله آمادگی در برابر حوادث طبیعی به ویژه زلزله در بهاباد، گفت: یکی از ماموریت‌هایی که هلال احمر بهاباد دنبال می‌کند، آموزش شهروندان و اجرای مانور زلزله برای آمادگی مردم است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار