امیر سرتیپ دوم رضا کلهری، گفت:شهید صیاد نمونه بارز وحدت نیرو‌های مسلح بود که جان شیرین خویش را، فدای عزت و سربلندی اسلام و ولایت نمود.
کد خبر: ۱۱۶۲۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴ 09 April 2024

به گزارش تابناک بوشهر، امیرسرتیپ دوم رضا کلهری فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور در ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ در مراسم محفل انس با قرآن کریم به مناسبت پایان ماه رمضان و سالگرد سپهبد شهید صیاد شیرازی عنوان کرد: شهادت و جهاد در راه خدا یک ارزش بی‌بدیل است و لیاقت می‌خواهد و بی‌شک صیاد شیرازی یکی از با ارزش‌ترین انسانهاست که تنها در میدان رزم بلکه در خصوصیات اخلاقی نیز زبان‌زد همگی بوده است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب ارتش، افزود: شهیدصیاد هرگز دل به زیور‌های دنیوی نبست و عارفانه و عاشقانه، سلوک وصل را طی کرد تا آن گاه که جام شیرین شهادت را سرکشید، شهید صیاد نمونه بارز وحدت نیرو‌های مسلح بود که جان شیرین خویش را، فدای عزت و سربلندی اسلام و ولایت کرد.

امیرسرتیپ دوم رضا کلهری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی نامی پرافتخار و جاودانه است که امروز پس از سپری شدن ۲۵ سال از شهادت وی هنوز یاد و خاطره ایشان در اذهان ملت زنده مانده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر کلهری در ادامه، با بیان نقش سپهبد شهید صیاد شیرازی در ایجاد ترکیب مقدس سپاه و ارتش و تحقق عینی هم‌افزایی و هماهنگی نیرو‌های مسلح، بر لزوم واکاوی ابعاد مختلف آموزه‌های دفاعی و معرفتی دفاع مقدس به منظور تبیین جوانب و ظرفیت‌های منحصر به فرد رهیافت مقاومت و کاربردی سازی بیش از پیش آن تاکید کردند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار