در آستانه روز جهانی قدس و به میزبانی خانواده شهید آقازاده نژاد؛
در آستانه روز جهانی قدس و با حضور جمعی از فرزندان شهدای مدافع حرم، از اولین کتاب کودکانه مجموعه قهرمان من با عنوان «بابای قهرمان من» رونمایی شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲ 05 April 2024

به گزارش تابناک قم، در آستانه روز جهانی قدس و به همت انتشارات کتابک و با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، سپاه علی بن ابی طالب(ع)، سیمای نور و خانه مطبوعات، از اولین کتاب کودکانه مجموعه «قهرمان من» با عنوان «بابای قهرمان من» با حضور خانواده و فرزندان شهیدان مدافع حرم علی آقازاده نژاد، سجاد روشنایی، علی اکبر عربی، ابرهیم عشریه، محمدی مهدی مالامیری و شهروز مظفری نیا؛ محمدحسین قاسمی، مدیر انتشارات کتابک؛ مهدی بخشی، رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات؛ فخرالدین یوسف پور، مدیر خانه مطبوعات؛ ابوالفضل هادی منش، نویسنده؛ رسول حیدرلو، مدیرمرکز ایثارگران سپاه علی بن ابی طالب (علیه السلام)؛ مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم به میزبانی منزل شهید مدافع حرم سردار علی آقازاده نژاد رونمایی شد.

مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم در ابتدای این مراسم اظهار داشت: باعث افتخار مردم قم و ایران اسلامی است که اولین بار آیین رونمایی از کتابی که مضمون آن نامه‌های یک شهید مدافع حرم به فرزندانش است و به تازگی توسط انتشارات کتابک منتشر شده، در آستانه روز قدس و در منزل خانواده معزز شهدای مدافع حرم، شهید آقازاده نژاد که ۴ فرزند دارند همراه با جشن تولد نمادینی ویژه فرزند یک ماهه این شهید گرانقر برگزار می کنیم.

وی در ادامه افزود: خوشحالیم که در استان قم که طبق شعار دومین کنگره ۶۰۹۰ شهید استان قم « سرآمد شهادت و سرافراری» است زندگی می کنیم و معتقدیم که در حوزه فرهنگی هم استان قم می‌تواند سرآمد باشد و این کتاب و مراسم را به نمایندگی از همه سازمان ها و دستگاه های فرهنگی استان به خانواده شهدای مدافع حرم استان تقدیم می کنیم و امیدواریم این مراسم ادای دین کوچکی به این خانواده ها و فرزندان شهدای محور مقاومت باشد.

رسول حیدرلو، مدیر مرکز ایثارگران سپاه علی بن ابی طالب (ع) نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به خانواده شهدای مدافع حرم حاضر در این مراسم گفت: به نیابت از پدران قهرمان همه فرزندان شهدای مدافع حرم، پیامی را به ملت ایران و همه جهان اعلام کنیم که فردا در روز قدس با حضور خود در راهپیمایی عظیم این روز، مشت محکمی به دهان رژیم اشغالگر صهیونیستی خواهیم زد.

وی همچنین اظهار داشت: دختران شهدا، قهرمانان مثال زدنی هستند که ان شالله مسیر پدرانشان را ادامه خواهند داد و در راه انقلاب اسلامی گام خواهند برداشت.

همچنین در پایان این مراسم، به فرزندان شهدای مدافع حرم فاطمه، زهرا، صالحه و زینب آقازاده نژاد؛ ملیکا سادات و مریم سادات روشنایی؛ فاطمه، طهورا و محمد مصباح عربی؛ زهرا، زینب و فاطمه معصومه عشریه؛ فاطمه و بشری مالامیری و نیلوفر و نرگس مظفری نیا هدایایی از سوی انتشارات کتابک و نهاد کتابخانه های عمومی اهدا شد.

در این نشست همچنین زهرا آقازاده‌نژاد، فرزند سردار شهید علی آقازاده‌نژاد بخشی از کتاب را برای حاضران در مراسم خواند. ملیکاسادات روشنایی، فرزند شهید مدافع حرم سجاد روشنایی نیز در این مراسم دلنوشته ای را خطاب به این شهید مدافع حرم قرائت کرد.

در پایان این مراسم از کتاب «بابای قهرمان من» توسط فرزندان شهدای مدافع حرم حاضر در نشست رونمایی شد.

گفتنی است که «بابای قهرمان من» اولین کتاب کودکانه از مجموعه قهرمان من بوده که توسط فاطمه مسعودی نوشته شده و انتشارات کتابک آن را روانه بازار نشر کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار