از واحدهای تولیدی و صنفی برتر رعایت حقوق مصرف کنندگان تجلیل شد .
کد خبر: ۱۱۵۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳ 17 March 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان؛ در این همایش ((سید احسان عسکری)) معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به این موضوع که بیشتر فروختن با کاهش قیمت اتفاق می‌افتد، اشاره کرد و گفت: کاهش قیمت آن نقطه تکیه گاهی، مبنا و گلوگاهی است که هم هدف تولید کننده و هم هدف مصرف کننده است. اگر کاهش قیمت اتفاق بیوفتد این طبیعی است‌که برای مصرف کننده یک نقطه ایده آل است.
عسکری افزود : کاملا اثبات شده است که سود تولید کننده در افزایش تعداد معاملات و افزایش تعداد فروش است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ادامه داد: بر این اساس می‌خواهیم بگوییم، هم از منظر اقتصاد مدرن و هم از منظر شعائر دینی، رعایت حقوق مصرف کننده یک نکته مبنایی و تکیه گاهی است. بازاریان ارکان اقتصاد اجتماع هستند و بایستی ارتباطات بیشتر شوند.
سید امیر تیمور موسویان مدیرکل صمت استان نیز در این همایش گفت: هیچ آموزه‌ای برتر و بالاتر از آموزه‌های دینی و اسلامی ما نیست. در ۱۱۰۰ سال پیش در آموزه‌های دینی ما و در موضوعات دین مبین اسلام، موضوع غش در معامله وجود دارد و این غش در معامله، یک مبنای فقهی و حقوقی دارد که سال‌های سال پس از آن تمام مکاتب اقتصادی در دنیا به این نکته رسیده اند که حقوق مصرف کننده یکی از حقوق‌های پیشران در رعایت مسائل مربوط به حقوق‌ها است.
مدیرکل صمت استان رعایت درج قیمت را بسیار مهم قلمداد کرد و افزود: در این همایش، از ۷۹ واحد صنفی، ۱۵ تولیدی برتر و ۱۱ بازرس افتخاری تجلیل به عمل می‌آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار