معاون پشتیبانی حرم بانوی کرامت با اشاره به فعالیت روزانه ۵۰۰ خادم برای تهیه افطاری سرد و گرم در ماه مبارک رمضان از توزیع روزانه ۵ هزار پرس غذای گرم و ۱۰ هزار پرس افطاری ساده خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹ 11 March 2024

به گزارش تابناک قم، سید عبدالحمید رضوی معاون پشتیبانی حرم مطهر بانوی کرامت در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: مهمان‌سرای حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها طبق روال هرساله، در حال آماده‌سازی برای اطعام افطاری زائران حرم مطهر در ماه مبارک رمضان است.

وی با بیان اینکه روزانه حدود ۵۰۰ نفر در طبخ غذا و آماده‌سازی و بسته‌بندی انواع افطاری سرد و گرم مشغول به فعالیت هستند، افزود: برای اطعام هرچه بهتر و سریع‌تر زائران و مجاوران تمام ظرفیت خادمان از تأمین مالی و تهیه مواد غذایی گرفته تا طبخ، بسته‌بندی، توزیع و نگهداری بسیج شده و برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت آمادگی کامل دارند.

معاون پشتیبانی حرم مطهر بانوی کرامت ابراز کرد: در ایام ماه مبارک رمضان روزانه حداقل حدود پنج هزار پرس غذا و در بعضی روزهای مناسبتی تعداد بالاتری غذای گرم تهیه و در میان زائران حرم مطهر بانوی کرامت توزیع خواهد شد.

وی افزود: هر شب بعد از نماز مغرب و عشا حدود ۱۰ هزار افطاری ساده (پک سرد) نیز در میان زائران توزیع خواهد شد که این تعداد در بعضی ایام بیش از دوبرابر افزایش خواهد داشت.

رضوی با اشاره به استفاده از ظرفیت بانیان خیر و کمک‌های مردمی در بخش هدایا و نذورات حرم مطهر ابراز داشت: هرچقدر نذورات مردمی اطعام ماه مبارک رمضان بیشتر شود، تعداد غذاهای گرم و سرد ارائه شده به زائران و مجاوران نیز افزایش خواهد یافت؛ لذا از عموم مؤمنین دعوت می‌کنیم که در این حرکت مؤمنانه و توصیه مؤکد دینی مشارکت نمایند و در گسترش این سفره با برکت سهیم شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار