مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه صبح امروز آزمون استخدامی ویژه جذب آموزگاران ابتدایی و استثنایی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ برگزار شد، گفت: در استان ما ۲۰ هزار نفر برای کسب سهمیه ۶۰۵ نفر آموزگار ابتدایی و استثنایی با هم به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۱۱۵۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴ 08 March 2024

به گزارش تابناک گلستان، سیدرضا نظری ظهر امروز، جمعه ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲ از برگزاری آزمون استخدامی ویژه جذب آموزگاران ابتدایی و استثنایی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳خبر داد و گفت: این آزمون در هشت شهرستان استان گلستان یعنی آزادشهر، آق قلا، بندر ترکمن، کلاله، گالیکش، گنبدکاووس، مینودشت و گرگان برگزار شد.

وی در مورد تعداد شرکت کنندگان در این آزمون، توضیح داد: در مجموع ۶۱ حوزه امتحانی در آموزش و پرورش با حضور ۱۴ هزار و ۹۱۲ نفر که به تفکیک جنسیت تعداد کل مردان ۲ هزار و ۵۳۵ نفر و تعداد کل زنان ۱۲ هزار و ۳۷۷ نفر بوده است که در این آزمون شرکت کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین در مورد ظرفیت پذیرش این آزمون، گفت: ظرفیت پذیرش آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگاری در استان گلستان ۶۰۵ نفر که به تفکیک جنسیت تعداد کل مردان ۳۰۵ نفر و تعداد کل زنان ۳۰۰ نفر است.

نظری با بیان اینکه آزمون استخدامی برای سایر رشته ها در فروردین ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، عنوان کرد: در فروردین سال ۱۴۰۳ آزمون استخدامی برای رشته های شغلی دبیری، هنرآموز، مربیان تربیتی، سلامت، تربیت بدنی و مشاوره برگزار می شود که جزئیات آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری آزمون های استخدامی آموزش و پرورش در سال جدید نیز گفت: یک هزار و ۲۲۰ معلم (آموزگار، دبیر، هنرآموز و مربی) از طریق آزمون های استخدامی سال ۱۴۰۳، جذب آموزش و پرورش استان گلستان خواهد شد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار