استاندار قم طی پیامی از حضور حماسی مردم در روز انتخابات ۱۱ اسفند در حوزه انتخابیه قم، کهک و جعفرآباد تشکر کرد.
کد خبر: ۱۱۵۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸ 02 March 2024

به گزارش تابناک قم، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم در پیامی از حضور حماسی مردم در روز انتخابات ۱۱ اسفندماه در حوزه انتخابیه قم، کهک و جعفرآباد تشکر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

بار دیگر اراده‌های برخاسته از اقیانوس بیکران ملت سرافراز ایران به خروش آمد و ۱۱ اسفند را در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه کرد.

روزی که مردم مؤمن، زمان‌شناس و بابصیرت قم حماسه‌آفرین در لبیک به فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مراجع معظم و همگام با مردم بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی، حضور پرشور و حماسی در پای صندوق‌های رأی داشته و ضمن ادای تکلیف دینی و ملی، جلوه‌های زیبا و بیادماندنی دیگری از حماسه، وحدت، بصیرت و همبستگی را خلق کرده و اوج پایبندی و وفاوداری یک ملت به نظام و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را در مقابل دیدگان جهانیان جلوه‌گر ساختند.

این حضورآگاهانه، دشمن شکن و گسترده، بار دیگر دشمنان و بدخواهان وحدت و عزت این ملت بزرگ را ناامید کرد و روح و طراوت تازه‌ای را بر کالبد کشور و انقلاب اسلامی دمید و نشان داد که این ملت راه و آرمان متعالی خود را به درستی شناخته و در این عرصه با هوشمندی کامل، تابع ولایت و قدردان نعمت بزرگ انقلاب اسلامی است.

اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه خالق الهی به پاس نعمت مردمی قدرشناس و بلندهمت، لازم می‌دانم از حضور پرشور اقشار مختلف مردم شریف استان قم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، به‌ویژه علما و مراجع معظم و همه بزرگانی که در خلق این حماسه عظیم سهیم بودند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

همچنین از زحمات و مساعی کلیه عوامل دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در استان اعم از: اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان، هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، فرمانداران، یگان‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و نیز نامزدها و طرفداران آنها، اصحاب پرتلاش رسانه به‌ویژه رسانه ملی و شبکه استانی نور و سایر اشخاص و عواملی که با تلاش و همراهی خود، زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، قانون‌مند، پرشور و باشکوه در استان را فراهم کردند، عرض تشکر داشته و از خداوند منان اقتدار، عزت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری فرزانه و مردم غیور و همیشه در صحنه را مسالت دارم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار