جمعی از مطالبه گران و فعالین کرمانشاه به معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و ریاست سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اداره اطلاعات استان کرمانشاه نامه سرگشاده‌ای ارسال کردند.
کد خبر: ۱۱۵۶۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵ 26 February 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، متن نامه سرگشاده جمعی از مطالبه گران و فعالین کرمانشاه به معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و ریاست سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اداره اطلاعات استان کرمانشاه به شرح زیر است:

در این ایام که همگان برآنند که شور انتخابات را با تمکین بر قانون در جامعه ترویج کنند و با تکیه بر اصل مقدس تعیین سرنوشت خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند، باید همه دست به دست هم دهیم تا به اعتماد عمومی مردم خدشه ای وارد نشود.

خصوصاً در این روزها که همه جبهه استکبار متحد شده‌اند تا مردم را مایوس کنند و این باور غلط را به جامعه تحمیل کنند که انتخابات در ایران بی معنی و از پیش تعیین شده است.

ما بر این باوریم که نباید منسوبان و مسئولین در کشور ما به نوعی رفتار کنند که تایید کننده این توطئه دشمنان باشد و رسما به پیاده نظام آنها تبدیل شوند، چرا که این اقدام کمتر از خیانت و اخلال در نظم عمومی نیست.

اما متاسفانه این روزها همه ما حتی با یک بررسی ساده در فضای مجازی شاهد حضور مدیران ارشد برخی ادارات و سازمان‌ها از جمله نواحی سه‌گانه آموزش و پرورش کرمانشاه، اسلام آباد و هرسین که رسما در ستادهای کاندیداها حاضر می‌شوند و علاوه بر تشکیل جلسات که به اجبار و تهدید به کارمندان و زیر مجموعه‌های خود تحمیل می‌کنند منابع و امکانات این مجموعه‌ها را نیز در اختیار آنها می‌گذارند تا در این جلسات حضور پیدا کنند.

همچنین از اموال بیت المال و ظرفیت‌های دولتی که باید به صورت مساوی بین همگان تقسیم شود به نفع فرد و یا افراد خاصی و در ستادهای آنها هزینه می‌شود و این باور غلط را به همگان اثبات می‌کند که آری واقعا انتخابات بی معنی و نمایشی است، چراکه مگر می‌توان آنقدر واضح و عیان تخلف کرد و نهادهای امنیتی و استانداری کرمانشاه آنها را نبینند و اقدام نکنند؟

آیا این نوع رفتار حرام شرعی نیست؟ آیا این اقدامات خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری نیست؟ آقایان محترم ناظر چه تخلف دیگری باید صورت گیرد تا حجت بر شما تمام شود و موجب جلوگیری از تضییع حقوق مردم شوید؟

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار