می خواهم این نکته را عرض کنم که چرا برخی افراد بخاطر جلب رای مردم ،حریم خانوادگی و حقوق آنان را به راحتی زیر پا می گذارند ؟
کد خبر: ۱۱۵۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷ 26 February 2024

تابناک ایلام علی اصغر اسدی :: تازه از مراسم فاتحه یکی از بستگان برگشته و خسته از سرپا ماندن و امورات مرتبط با مراسم کمی دراز کشیدم تا به زعم خود بدنم ریکاوری شود!
 
از فرط خستگی پلک هایم بسته شد و مغزم آلارم یک خواب را به روانم ارسال کرد ، آرامش یک خواب را هنوز لمس نکرده بودم که به یکباره صدای ضربه های وحشتناک به درب ماشین رو حیاط منزلم ،سراسیمه مرا از خواب چند ثانیه ای بیدار کرد .
 
اگر بگویم صدای تپش قلبم به گوشهایم میرسید ! اغراق نکرده ام
 
دخترم سراسیمه تر از من راهی شد تا به بیقراری درب حیاط در زیر مشت های پی در پی مهمان ناخوانده پایان دهد !
 
کمی بعد برگشت و گفت : بابا چند خانم هستند با پوستر و کارت ویزیت یک کاندید انتخاباتی ، می گویند میخواهیم با مادرت صحبت کنیم .
 
در جواب گفتم : مهمان حبیب خداست ،اگر مهمان هستند خوش آمدند اما اگر به دنبال تبلیغ و اخذ رای این شکلی هستند معذوریم !
 
می خواهم این نکته را عرض کنم که چرا برخی افراد بخاطر جلب رای مردم ،حریم خانوادگی و حقوق آنان را براحتی زیر پا می گذارند ؟
 
کوچه و خیابان شهر پر شده از پوستر و بنر کاندیداها ، مراسم ختم و فاتحه هم که فعلا در اختیار نامزدهاست ! دو کانال تلویزیون ،رسانه و فضای مجازی در خدمت تبلیغ آنهاست ،سفارش های مکرر تلفنی و ...هم بماند !! همه اینها بس نیست تا اینکه اندرونی مردم را سیبل تبلیغات زننده خود کنید ؟!
 
چه کسی به شما اجازه داده است که درب منزل مردم را زیر لگد و مشت بگیرید ؟ آیا امکانات و ابزار بروز فعلی کم نیست که بخواهید منزل مردم را ستاد تبلیغاتی خود کنید؟!
 
این چه رفتار زشت و زننده ایست که سالهاست مردم استان ما با آن دست و پنجه نرم می کنند ؟ 
 
دنیا دچار دگرگونی عمیقی شده است ،فهم و بینش مردم آنچنان متحول شده که براحتی صره را از ناصره تشخیص داده و با یک کلیک کردن ،سوابق اجرایی ،علمی و توانمندی و...نامزدها را مطالعه و آنالیز می کنند.
 
چه ضرورتی دارد که اینگونه عده ای را روانه درب منزل مردم کنید و همچون متکدیان دوره گرد ،خانه به خانه گدایی رای کنید ؟!
 
آیا اینگونه ایجاد مزاحمت برای مردم و سلب آسایش آنان برای جمع آوری رای که بلاشک توسل به آن خروجی نیز در پی نخواهد داشت ،زیر سوال بردن شان و جایگاه نامزد انتخابات نیست؟!
 
آیا این شیوه مردم آزاری ضد تبلیغات محسوب نشده و باعث رویگردانی مردم از تمامی نامزدها و سوزاندن تر و خشک با هم نمی شود ؟!
 
و آخر اینکه نامزدهای محترمی که می دانند طرفدارانش با در پی گرفتن این شیوه متباین با حقوق شهروندی مشغول جمع آوری رای هستند و تذکر نمی دهند ،باید گفت وااای بر حال و روز ملتی که این چنین فردی بخواهد وکیل وی در مجلس بشود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار