معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اطلاعات با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری باعث ورود نخبگان، فرهیختگان و... به مجلس شورای اسلامی می شود، گفت: مشارکت مدیران در تبلیغات برای نامزدها های انتخاباتی خیانت به مردم و خون شهدای نظام است.
کد خبر: ۱۱۵۵۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳ 20 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اطلاعات در نشست شورای اداری استان ایلام با اشاره به اینکه اگر خدای نکرده امنیت کشور به هر شکلی خدشه دار شود، زندگی مردم را دچار اختلال می کند، افزود: همراهی مدیران با همدیگر جای قدردانی دارد. 

وی افزود: با توجه به اینکه دشمن در نوار غزه زمین گیر شده است، آنها  به دنبال عملیات های کور در کشور هستند که  مدیران می بایست با هوشیاری، نباید اجازه  دهند که دشمن در کشور رخنه ای ایجاد کند. 

ایشان با اشاره به اقدامات دشمنان در منطقه و علیه جمهوری اسلامی ایران بیان داشت : دشمن براساس برنامه ریزی های که انجام دادند تصورشان این بود که می توانند کار ما را در اغتشاشات تابستان امسال تمام کنند، اما با هوشیاری مردم، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی این تصور برای آنها به یک رویا مبدل گردید.

وی افزود: با اشراف و توانایی دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و شکست دشمن در اغتشاشات در سال گذشته آنها با تغییر تاکتیک بدنبال تحریم انتخابات با اتخاد عملیات های سایبری و تروریستی در راستای پمپاژ یاس و نامیدی بین مردم در 11اسفند هستند. 

وی بیان کرد : امروز و پس از سال ها تقابل نظامی و امنیتی دشمنان با جمهوری اسلامی، در بحث امنیت کشور با وجود اتفاقاتی که هر کدام می توانست کشوری را از پای در بیاورد، اما دستاورد های امنیتی با همیاری مردم و مسئولین باعث شکست همه جانبه دشمن شده است . 

وی به جنگ شناختی و رسانه ای دشمن با ملت ایران اشاره کرد و افزود : در این جنگ دشمن در حال اجرای سناریویی است که هدف آن از بین بردن امید مردم به خصوص جوانان و القای حس بن بست در حل مسائل اساسی کشور به آن ها است. 

وی با اشاره به اینکه مدیران برای رضای خدا باید عمل کنند ، افزود :نباید مدیران با رفتار و کردار خود، خوراک دشمن را تامین کنند و لازمه توسعه ایلام این بوده که مدیران، خود را فدای خدمت به مردم کنند. 

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اطلاعات با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری باعث ورود نخبگان، فرهیختگان و... به مجلس شورای اسلامی می شود، افزود: مشارکت مدیران در تبلیغات برای نامزدها های انتخاباتی خیانت به مردم و خون شهدای نظام است. 

وی افزود : انتخابات بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی چهار مولفه اصلی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت سالم دارد.

این مسول افرود : این چهار مولفه لازم و ملزوم همدیگر هستند که باید همه آنها در دستور کار نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد.

 

وی یادآور شد : کاندیداها به گونه ای تبلیغ کنند که مردم حس کنند نامزدهای انتخابات افرادی شایسته با افکار بلند برای توسعه و پیشرفت کشور هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار