مدیر کل زندانهای استان یزد:
مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان در آیین تجلیل از مسئولین برگزاری جشن های گلریزان گفت: آزادی یک زندانی از وقوع بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری میکند.
کد خبر: ۱۱۵۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵ 19 February 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، این آیین با حضور روسای دادگستری، دبیران برگزاری جشن های گلریزان ، جمعی از فرمانداران، عوامل برنامه تلویزیونی ماه مهربانی ، رئیس شورای شهر ، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد،مدیر کل صدا و سیما مرکز استان ، جمعی از هنرمندان و اعضاء هیئت امناء ستاد دیه استان یزد به میزبانی اداره کل زندانها برگزار شد.

رضا مقبلی مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان نیز در این نشست ضمن خیر مقدم به مدعوین و مسئولین حاضر در جلسه با اشاره به حدیثی از امام سجاد(ع) گفت: یکی از ماندگار ترین کارها کمک به همنوع به صورت ویژه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد است ، زیرا آزادی یک زندانی از وقوع بسیار از آسیب های اجتماعی جلوگیری میکند.

مقبلی در ادامه گفت: مهمترین و بزرگترین سرمایه ستاد دیه اعتماد مردم به آن است زیرا مردم به صورت متداوم شاهد آزادی زندانیان و اعلام تعداد و آمار به صورت شفاف هستند.

مدیر کل زندانها افزود: این که ستاد دیه استان در کلیه مناسبت ها اقدام به آزادی زندانیان مینماید نشان از پویایی و تلاش شبانه روزی کارکنان به صورت ویژه روابط عمومی این مجموعه است.

مدیر کل زندانها در پایان گفت: یکی از پویش هایی که در یزد در حال اجرا است پویش دوشنبه های رهایی است که دوست داران بافت تاریخی هر دوشنبه جهت بازدید از اماکن این استان و خانه های قدیمی مبالغ مورد نظر خود را به حساب ستاد دیه استان واریز مینمایند که تا کنون با برگزاری این پویش از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۳ زندانی غیر عمد از زندانهای استان آزاد شدند.

گفتنی است در پایان این آیین در خصوص نحوه برگزاری آیین گلریزان در سال آینده و ساخت برنامه تلویزوینی ماه مهربانی گفتگو گردیده و از کلیه مسئولین ، دبیران با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار