اگر نمی‌دانید مجری مستقیم تور چیست و چه تفاوتی با آژانس‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی دارد، تا انتهای این مطلب را از دست ندهید؛ چراکه با بدست آوردن این اطلاعات، دیگر بابت تور مسافرتی خود هزینه اضافه‌ای پرداخت نخواهید کرد!
کد خبر: ۱۱۵۴۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴ 17 February 2024

تور کیش را از کجا رزرو کنیم (از مجری مستقیم تور کیش از یزد)

اگر قصد سفر از یزد به کیش را دارید و به دنبال این هستید که تور کیش را از کجا رزرو کنید تا هم به صرفه باشد و هم خدمات خوبی دریافت کنید، با ما همراه باشید. خرید بسته سفر از مجری مستقیم تور کیش از یزد، بهترین گزینه‌ای است که سفری ارزان و در عین حال باکیفیت را برای افراد رقم می‌زند.

اگر نمی‌دانید مجری مستقیم تور چیست و چه تفاوتی با آژانس‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی دارد، تا انتهای این مطلب را از دست ندهید؛ چراکه با بدست آوردن این اطلاعات، دیگر بابت تور مسافرتی خود هزینه اضافه‌ای پرداخت نخواهید کرد!

سفر با مجری مستقیم تور کیش از یزد چه تفاوتی دارد؟

به طور کلی مجریان مستقیم تور یا همان تورگردانان، خدماتی همچون بلیط رفت و برگشت هواپیما یا قطار، اقامت هتل، خدمات گردشگری و... را به صورت مجزا خریداری می‌کنند و آن‌ها را در قالب بسته‌های سفر یا پکیج‌های تور به صورت مستقیم به مشتری ارائه می‌کنند. همچنین این بسته‌ها را به آژانس‌های مسافرتی ارائه می‌دهند و مشتریان به صورت غیرمستقیم برای رزرو این تورها به آژانس‌های مسافرتی مراجعه کرده و برای خرید اقدام می‌کنند. در واقع مجریان تور، همان برگزارکنندگان تور هستند و برنامه‌ریزی برای تور و تهیه پکیج‌های مسافرتی برای تمام ایام سال به خصوص تعطیلات تابستانی و تعطیلات نوروزی را انجام می‌دهند که شما می‌توانید بدون واسطه و با صرف کمترین هزینه تور مورد نظر خود را رزرو نمایید.

سایت تورگردان، یکی از بهترین مجریان مستقیم تور کیش از یزد است که با ارائه خدمات عالی نظیر بلیط پرواز رفت و برگشت با بهترین ایرلاین‌ها در تاریخ دلخواه، اقامت در بهترین هتل‌های کیش به انتخاب مسافر، ترانسفر استقبال فرودگاهی رایگان و آفرهای ویژه گردشگری، بسته‌های سفر را به مشتریان عرضه می‌کند.

برای خرید مستقیم تور کیش از یزد از تورگردان کافیست با شماره پشتیبانی ۰۲۱۴۷۶۲۷۸۰۰ تماس بگیرید. پس از ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از مشاوره رایگان و تخصصی برای سفر بهتر بهره‌مند شوید و پس از آن خرید خود را با کمترین قیمت انجام دهید.

تور کیش را از کجا رزرو کنیم (از مجری مستقیم تور کیش از یزد)

مزایای خرید از مجری مستقیم تور کیش از یزد چیست؟

  • مهم‌ترین و اولین مزیت خرید بسته سفر از مجری مستقیم تورهای کیش از یزد این است که بدون واسطه خرید می‌کنید؛ در نتیجه در مقایسه با خرید از آژانس‌ها و دفاتر مسافرتی، هزینه بسیار کمتری را پرداخت می‌کنید.
  • خرید تور کیش از مجریان مستقیم از تمام مبداهای کشور به تمام مقاصد گردشگری محبوب انجام می‌شود و هیچ محدودیتی ندارد. در نتیجه از هرکجا که باشید، می‌توانید بسته سفر مورد نظر خود را برای کیش یا هر مقصد دیگری رزرو نمایید.
  • خرید تور مسافرتی کیش از یزد، از مجریان مستقیم تور نظیر سایت تورگردان، به‌گونه‌ای است که می‌توانید بسته سفر خود را به راحتی شخصی‌سازی کنید؛ چراکه می‌توانید تاریخ پرواز رفت و برگشت و ایرلاین را خودتان تعیین کنید. همچنین تعداد روزهای اقامت و نوع هتل نیز با خودتان است.
  • به طور کلی هر تور مسافرتی شامل بلیط رفت و برگشت و هتل است؛ اما مجریان مستقیم تور برخی خدمات گردشگری و آفرهای ویژه مکان‌های تفریحی در مقاصد توریستی محبوب را نیز به مشتریان ارائه می‌کنند. به عنوان مثال اگر تور کیش از یزد را از تورگران رزرو نمایید، گشت شهری دور جزیره و ورودی رایگان شهربازی هایلند، کافه یخی کیش، مجموعه پارس سافاری و رستوران موزیکال کیش را دریافت خواهید کرد.

کدام مجری مستقیم تور برای خرید تور یزد به کیش بهتر است؟

تورگردانان یا مجریان مستقیم تور در قیمت‌گذاری بسته‌های سفر رقابت تنگاتنگی با هم دارد؛ چراکه هدف آن‌ها فروش حداکثری بسته‌های سفر یا همان تورهای مسافرتی است. در نتیجه قیمت‌گذاری آن‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که هم منجر به فروش هرچه بیشتر شود و هم سود مورد نظر حاصل گردد. به همین دلیل مجریان مستقیم تور کیش از یزد همچون تورگردان با دیگر برگزارکنندگان تور، رقابت بسیار زیادی دارند تا با پایین‌ترین قیمت، بتوانند مشتری را جذب نمایند و با ارائه خدمات عالی و منحصربه‌فرد رضایت مسافران را برای سفرهای بعدی به‌دست آورند.

از این رو در سایت تورگردان، کمترین نرخ‌های تور کیش از یزد یا هر مبدا دیگری را مشاهده می‌کنید و می‌توانید با خیال راحت برای نهایی کردن خرید خود اقدام نمایید.

خدماتی که با رزرو تور کیش از مجری مستقیم تور دریافت می‌کنید!

مهم‌ترین موردی که در وهله اول برای انتخاب مجری مستقیم تور جهت رزرو تور کیش وجود دارد، خدماتی است که به مشتری ارائه می‌کند. علاوه بر این به علت رقابت بین مجریان مستقیم تور، ممکن است تفاوت‌هایی در خدمات ارائه شده وجود داشته باشد که پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید، خدمات و قیمت تورهای مسافرتی کیش را با یکدیگر مقایسه کنید. مهم‌ترین خدماتی که با رزرو تور کیش از سایت تورگردان دریافت می‌کنید، شامل موارد زیر است:

  • بلیط پرواز رفت و برگشت در تاریخ دلخواه با ایرلاین مورد نظر مسافر
  • اقامت در هر یک از هتل‌های کیش از ۱ ستاره تا ۵ ستاره
  • سرو صبحانه بوفه در رستوران هتل در تمامی تورها
  • سرو ناهار با رزرو تورهای هافبرد نظیر تور هتل پارمیس، تور هتل ترنج، تور هتل شایگان، تور هتل گراند و تور هتل لوتوس
  • مشاوره تخصصی و رایگان توسط کارشناسان حرفه‌ای قبل از رزرو تور جهت انتخاب بهتر
  • ترانسفر استقبال فرودگاهی رایگان
  • بیمه مسافرتی در صورت درخواست مسافر
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در طول سفر در صورت بروز هرگونه مشکل
  • خدمات گردشگری شامل گشت شهری دور جزیره با ون و بلیط ورودی رایگان شهربازی هایلند، کافه یخی کیش، مجموعه پارس سافاری و رستوران موزیکال کیش

تور کیش را از کجا رزرو کنیم (از مجری مستقیم تور کیش از یزد)

از تخفیف‌های ویژه تورگردان، مجری مستقیم تور کیش از یزد، جا نمانید!

به طور کلی در نیمه دوم سال به دلیل آب و هوای بهاری جزیره کیش، تقاضا برای تورهای کیش افزایش می‌یابد. علاوه بر این هرچه به پایان سال و تعطیلات نوروز نزدیک می‌شویم یا به نوعی فصل پیک سفر به کیش آغاز می‌شود، قیمت‌ها دو تا سه برابر افزایش پیدا می‌کند. پس بسیار مهم است در این ایام خرید خود را بدون واسطه و از مجری مستقیم تورهای کیش انجام دهیم.

شما می‌توانید با شماره ۰۲۱۴۷۶۲۷۸۰۰ تماس بگیرید و پس از ارتباط با کارشناسان تورگردان، تور مورد نظر خود را با پایین‌ترین نرخ تورهای داخلی و آفرهای ویژه رزرو نمایید. همچنین کارشناسان این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته در طول سفر همراه شما هستند تا سفری فوق‌العاده را برایتان رقم بزنند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار