مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام:
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: اولین دوره المپیاد عملیاتی - ورزشی نیروهای آتش‌نشان این استان امروز با حضور ۴۰ آتش‌نشان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ 13 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ نصرت اله لطفی در حاشیه برگزاری این المپیاد اظهار کرد: در این المپیاد یکروزه هشت تیم آتش‌نشانی صنعتی و شهری شرکت کردند.

 وی افزود: در اولین دوره المپیاد عملیاتی - ورزشی تیم هایی از آتش‌نشانی شهرداری ایلام، نفت و گاز آذر، پتروشیمی، پالایشگاه و شهرداری چوار با هم به رقابت پرداختند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام ادامه داد: نفرات شرکت‌کننده در قالب ۵۲ مسابقه از جمله حمل مصدوم، پوشیدن دستگاه تنفسی، حمل لوله آتش‌نشانی، پاشش آب به هدف و عبور از موانع سخت به مصاف هم رفتند.

 وی اضافه کرد: در پایان این المپیاد در بخش تیمی، تیم های آتش‌نشانی ایلام ( ب)، پتروشیمی و آتش‌نشانی ایلام ( الف) به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

 به گفته لطفی در بخش انفرادی نیز میثم قیاسی و محمود اسکندرپور از آتش‌نشانی ایلام به‌صورت مشترک به مقام نخست دست یافتند و بهادر فرج الهی از شرکت نفت و گاز آذر دوم و محمدنبی کریمی هم از ایلام سوم شدند.

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام افزود: در پایان این المپیاد نفرات و تیم های برتر کاپ و حکم قهرمانی دریافت کردند و سال آینده نیز به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

 شهردار ایلام نیز در مراسم افتتاح این المپیاد، با بیان اینکه کارکنان آتش‌نشانی پرتلاش و همواره آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند، اظهار کرد: کارکنان آتش‌نشانی برای انجام مأموریت‌های محوله، جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار