مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد ضمن حضور در شرکت برق منطقه‌ای یزد، از مدیرعامل این شرکت تجلیل کرد.
کد خبر: ۱۱۵۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸ 29 January 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمدحسن رفیعی در این نشست از فعالیت قابل‌توجه این شرکت در زمینه کتاب‌خوانی قدردانی کرده و افزود: بسیار ارزشمند است سازمانی که رسالت فنی و مهندسی دارد، به‌طور شاخص در زمینه کتاب‌خوانی و آگاهی فعالیت کند و امیدواریم این شرکت، به‌عنوان الگویی برای دیگر سازمان‌های فنی و مهندسی استان باشد.
وی تصریح کرد: کارکنان شرکت برق منطقه‌ای یزد می‌توانند از بسترهایی که توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در نظر گرفته‌شده است؛ باهدف ترویج فرهنگ استفاده بهینه انرژی و حفظ محیط‌زیست استفاده کرده و هم‌راستا با اهداف کارگروه کتاب‌خوانی این شرکت، به مشارکت، فعالیت و رقابت بپردازند.
رفیعی همچنین افزود: نشست‌های کتاب‌خوانی متعددی نیز در حال برگزاری است که می‌توان فرهنگ قناعت یزدی‌ها را با موضوع مصرف بهینه انرژی ترکیب کرده و از این بستر استفاده کرد.
به همکارانمان در شرکت برق منطقه‌ای یزد افتخار می‌کنیم
ابوالفضل اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز در این نشست با اشاره به اینکه فعالیت‌های این شرکت در 8 محور در حال پیشبرد است؛ جامعه و نیروی انسانی را از جمله این محورها عنوان کرد و ادامه داد:‌ سازمان پویا نیازمند همکاران پویا است و برای داشتن همکاران پویا ، باید خانواده‌های پویا داشته باشیم تا این پویایی ماندگار و اثرگذار باشد.
وی تولید 8 پادکست توسط کارکنان شرکت برق منطقه‌ای یزد را یکی از فعالیت‌های انجام‌شده در این زمینه عنوان کرد و افزود: مسابقات کتاب‌خوانی صنعت آب و برق نیز برای اولین بار در سال گذشته اجرا شد و دومین مرحله از این مسابقات در سال جاری در حال برگزاری است.
اسدی اثرگذاری کلیدی فرزندان در زمینه‌های فرهنگی و آینده کشور را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به اینکه مهارت ارائه دستاوردها و توانمندی‌ها یک ویژگی خاص و مهم است؛ یادآور شد: این ویژگی در بین فرزندان یزدی باید تقویت شود که کتاب‌خوانی برای تقویت این‌گونه مهارت‌ها تأثیر به سزایی دارد، زیرا علاوه برافزایش مهارت مطالعه و آگاهی فرزندان، موجب توسعه مهارت‌های جانبی آن‌ها می‌شود.
وی با اشاره به اینکه کارگروه کتاب‌خوانی شرکت برق منطقه‌ای یزد، تولید پادکست و فعالیت‌های کتاب‌خوانی را در حوزه انرژی محدود نکرده است؛ ادامه داد:‌ به همکاران خودمان که باوجود دغدغه‌ها و مشغله‌های کاری خودشان، در زمینه کتاب‌خوانی نیز با اشتیاق فعالیت دارند می‌بالیم و برای اجرای فعالیت‌های مشترک با نهاد کتابخانه‌های استان آماده همکاری هستیم.
مجید دهقان مدیر دفتر روابط عمومی برق منطقه‌ای یزد نیز در این نشست گفت: رسالت سازمانی ما در این زمینه افزایش انگیزه وتعلق سازمانی کارکنان و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف است و فعالیت‌های کارگروه کتاب‌خوانی شرکت نیز هم‌راستا با این رسالت است.
وی تصریح کرد: خوشبختانه فعالیت‌های متعدد انجام‌شده در حوزه کتاب‌خوانی، در وزارت نیرو نیز موردتوجه قرارگرفته و زمینه‌ساز انجام همکاری‌های مشترک بین وزارت نیرو و کارگروه کتاب‌خوانی شرکت شده است.
اعضای کارگروه کتاب‌خوانی شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز به بیان نظرات و نیازهای مرتبط در این حوزه پرداختند و در پایان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان از ابوالفضل اسدی به‌عنوان مدیر کتاب دوست یزدی قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار