معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام:
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: این استان آماده اکران فیلم‌های سینمایی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر است.
کد خبر: ۱۱۵۰۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ 25 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن اسدی‌نیا در نشست هماهنگی اکران فیلم‌های سینمایی چهل و دومین جشنواره فیلم فجر گفت: این جشنواره بین المللی از ۱۶ بهمن ماه به مدت یک هفته در استان ایلام همزمان با سایر استان‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر یکی از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم در راستای توسعه عدالت فرهنگی در سراسر کشور است، از این رو امسال نیز در مراکز استان‌ها همزمان با پایتخت اکران عمومی فیلم‌های فجر صورت می‌گیرد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به اثرگذاری صنعت سینما هم از نظر اقتصادی و هم از بُعد فرهنگی و اجتماعی، تاکید کرد: چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در سالن سینما فرهنگ ایلام با پخش ۱۶ فیلم در باره زمانی یاد شده برگزار می‌شود،

وی افزود: امیدواریم که همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام مبارک دهه فجر در ایجاد فضای نشاط و امیدآفرینی در شهر ایلام با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری سهمی داشته باشیم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار