در همایش بزرگ بازاریان گچساران از دکتر غلامرضا تاجگردون
همایش بزرگ بازاریان و معتمدین شهرستان گچساران در حمایت از دکتر غلامرضا تاجگردون در این شهرستان با حضور اقشار مردم برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶ 22 January 2024

به گزارش تابناک از گچساران،همایش بزرگ بازاریان و معتمدین شهرستان گچساران در حمایت از دکتر غلامرضا تاجگردون در این شهرستان با حضور اقشار مردم برگزار شد.

غلامرضا تاجگردون کاندید دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی ،بازار را یکی از نقاط مهم اقتصادی و اجتماعی شهر عنوان کرد و گفت :
شما بازاریان بهتر از هر طیف دیگر میتوانید آثار اقتصادی و اجتماعی جامعه را در کف بازار حس و مشاهده کنید.
وی افزود:در این شهر همه ما متوجه شدیم که توجه به یک تصمیم درست می تواند کمک حال زندگی همه ما باشد ،انچه که در این امر مهم است تفکر و اختیاری است که خداوند به همه انسان ها داده که برای زندگی خود بهترین تصمیم را بگیرند که این اختیار کمی نیست بلکه نعمت بزرگ خدا به بندهایش می باشد.
وی اظهار داشت:مجلس شورای اسلامی به عنوان ارکان مهم کشور ،بعضی وقت ها با آن شوخی می شود ،با توجه به تجربه ای که در مجلس داشتم و همچنین در کمیسیون ها،بعضی وقت ها حرص می‌خوردم که چرا بعضی ها با موضوع وکالت مردم در مجلس شوخی می کند و با جملاتی مانند اینکه حالا این هم به مجلس بره ببینیم چی میشه سرنوشت خود و شهرشان را به شوخی میگیرند.
تاجگردون بیان کرد:طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و عقل انسان،فرد باید برای تعیین سرنوشت خود صالح ترین افراد را در مجلس انتخاب کنند .
این کاندیدای مجلس افزود:رقیب های من در این شهر هنوز مشخص نیست پس بهترین کار فعلا حرف زدن با مردم و شنیدن نقطه نظرات آنها می باشد،یک سری حرف‌هایی در مورد اعتبارنامه من میزنند من الان از پشت تریبون اعلام میکنم نهادهای رسمی بررسی کردند اطلاعات ، سپاه ، شورای نگهبان همه چیزا را بررسی کردند و در نهایت نظرشان را دادند و فهمیدند همه حرف های زده شده کشک می باشد و این را مردم به درستی متوجه شدند .
وی یاد آور شد: من یک روز کامل مقابل هر کسی عریضه ،نوشته ، نامه و حرف داره هر چیزی که هست را در مقابل مردم بگویند می‌نشینیم و صحبت میکنیم و پاسخ میدهیم .
اگر مراجع رسمی و شورای نگهبان را قبول ندارید و می‌زنید زیرش و اطلاعات سپاه رو قبول ندارید و مرا جاسوس میدانید آن را نمیدانم .
هر حرفی دارید بیاید بزنید من هم به شما پاسخ میدهم و مردم تصمیم خود را خواهند گرفت دیگر بیشتر از این که کاری به شورای نگهبان وسپاه و اطلاعات و نیروی انتظامی و قوه قضاییه و…نداشته باشید .
تاجگردون عنوان کرد:من پاسخگوی شما هستم ولی با این بحث ها دیگر مردم را خسته نکنید.
مردم گچساران و باشت واقعا خسته شده اند.
ما ماموریتمان را داریم انجام میدهیم ماموریت ما در قبل از انتخابات و بعد از انتخابات احترام به مردم،حقوق مردم،ریش سفیدان جوانان،بانوان و حتی نونهالان که نمی تواند رای بدهد ،است.ما نباید جامعه را دو قطبی کنیم همه باید انسانیت را رعایت کنند ،احترام به اقوام و مردم اصل راهکار حضور مردم در صحنه مشارکت می باشد مردم باید احساس تعلق کنند نسبت به صندوق که می خواهند رای بدهند .
امیدوارم که روز۱۱ اسفند روز تعیین کننده‌ای برای آینده همه ما باشد و با افراد اصلح را انتخاب کنیم.

در این همایش همچنین سید ناصر حسینی از اعضای اتاق اصناف شهرستان گچساران، به نقش بازار در تعیین سرنوشت جامعه از گذشته تا کنون اشاره کرد و از مردم خواست با حضور باشکوه خود در روز ۱۱ اسفند پای صندوق رای برگه های خود را به نام دکتر غلام رضا تاجگردون به صندوق رای بندازند و حمایت کنند.

وی افزود:جناب آقای تاج گردون اصناف گچساران جنابعالی را به عنوان وکیلی لایق و با تدبیر که بستر ساز و تحولات ارزنده‌ای شدیم که نمونه آن ساماندهی خیابان بلادیان به عنوان یک المان شهری و خدمت ماندگار در قلب بازار گچساران سردگردی را فراموش نمی‌کنند.
اما ما دیگر با رای خود اجازه نمی‌دهیم چهل هزار رای دوره قبل و چهل هزار حق الناس که نادیده گرفته شده است تکرار شود.
با رای قاطع خود اجازه نخواهیم داد که سرنوشت انتخابات گچساران و باش در بیرون از صندوق‌های تعیین و تکلیف گردد.
مردم گچساران و باشت در ۱۱ اسفند با رای قاطع نشان خواهند داد که تاجگردون انقلابی ، مردمی ، رزمنده ، جانباز و خانواده شهید بوده و با رای خود اجازه نمی‌دهیم ذلیل مسلکان این توفیق را از مردم سلب کنند.
احسنت بر صبر و شکیبایی جناب آقای دکتر تاجگردون دست خدا بالاترین دست‌ها
سال‌ها طول می‌کشد تا مردی به مثابه دکتر تاجگردون در این استان و شهرستان و کشور وجهان در صحنه علم – سیاست – اقتصاد پدیدار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار