مدیر تعاون روستایی استان یزد از تشکیل اتحادیه همگن صنفی باغبانی و دام شهرستان بهاباد استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸ 16 January 2024

 به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، 20 دی ماه سال 1402انتخابات اتحادیه های همگن صنفی باغبانی و دام شهرستان بهاباد با حضور بهره برداران عضو نظام صنفی کشاورزی در محل سالن اجتماعات جهاد کشاورزی شهرستان برگزار و از بین کاندیدای واجد شرایط نسبت به انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرس اتحادیه های صنفی تخصصی شهرستان اقدام شد.
سید حسین دشتی ضمن اشاره به روند تشکیل اتاق اصناف کشاورزی و اتحادیه های تخصصی صنفی بخش کشاورزی در استان یزد اظهار داشت: از آغاز اجرای ساختار جدید نظام صنفی بخش کشاورزی در استان یزد تاکنون یک اتاق اصناف کشاورزی در شهرستان میبد و 6 اتحادیه صنفی کشاورزی در شهرستان های میبد، مروست و اردکان استان یزد تشکیل و به ثبت رسیده است. وی در ادامه افزود: اتاق اصناف کشاورزی شهرستان بهاباد پس از تکمیل فرآیند ثبت این اتحادیه ها در اداره ثبت شرکتها و موسسات تجاری از بین اعضای این دو اتحادیه تشکیل خواهد شد.
مدیر تعاون روستایی استان یزد گفت: تعداد 27 هزار و 738 نفر از بهره برداران بخش كشاورزي استان يزد تاکنون به عضويت اتاق اصناف کشاورزی در آمدند و شهرستان بهاباد با 1980عضو 80 درصد از بهره برداران شهرستان را عضوگیری نموده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار