برگزاری چهارمین جشنواره «بیتا» از21 دیماه به مدت 4 روز در یزد
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری چهارمین دوره جشنواره «بیتا» در شهر میراث جهانی یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷ 11 January 2024

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، مصطفی زارع زاده، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد در این رابطه گفت: چهارمین جشنواره «بیتا» از عصر امروز پنج شنبه 21 دیماه به مدت 4 روز، با رویکرد توانمندسازی بانوان یزدی، در حسینیه صاحب الزمان (عج) محله محمود آباد برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که «بیتا» خلاصه نویسی عنوان«بانوان یزدی توانمند امروز» است، افزود:‌ در این رویداد که به صورت ماهیانه ویژه بانون یزدی برگزار می گردد؛ غرفه‌های در حوزه مشاغل خانگی، ورزش با بازی‌های رومیزی و ابربازی‌ها، فرهنگی، کتاب، مشاوره فردی، شیطان شناسی، آموزش شهروندی و قصه گویی کودک و آموزش ایمنی است.

زارع‌زاده استقبال بانوان و دختران یزدی از ادوار گذشته رویداد فرهنگی بیتا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت:‌ زیارت مجازی، نمایشگاه جواهرانه، درخت برکت، مشاوره زنان، پایش سلامت و مشاوره طب سنتی از دیگر برنامه‌های فرهنگی است که برای این دوره جشنواره بیتا در یزد برنامه‌ریزی شده است.

وی شرکت بیش از 80 غرفه مشاغل خانگی را از مزایای دیگر این جشنواره عنوان کرد و افزود: در راستای توانمند سازی بانوان در حوزه مالی در حاشیه این جشنواره بازارچه مشاغل خانگی نیز دائر می باشد تا به معرفی مشاغل خانگی که بانوان می توانند در آن فعالیت کنند بپردازد.

زارع زاده با بیان اینکه سعی می شود در جشنواره های مختلف از ظرفیت های دستگاه های اجرایی نیز کمک گرفته شود گفت: چهارمین جشنواره بیتا با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حسینیه صاحب الزمان محمود آباد واقع در خیابان آکادمی یزد از ساعت 16 تا 20 پذیرای بانوان یزدی می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار