رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پایان دی ماه آخرین مهلت برای سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی و نوآموزان بدو ورود به دبستان است.
کد خبر: ۱۱۴۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵ 09 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حسین دولت دوست در نشست شورای اطلاع رسانی آموزش و پرورش استثنایی استان افزود: کار سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی کودکان پیش دبستانی نوآموزان بدو ورود به دبستان از ابتدای سال تحصیلی جدید آغاز و تا پایان دی ماه ادامه دارد.
وی جامعه هدف این طرح در استان را ۱۵ هزار نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از ۴ هزار کودک پیش دبستانی و نوآموز بدو ورود به دبستان در مناطق مختلف استان مورد سنجش قرار گرفتند.
دولت دوست افزود: در این طرح کودکان در زمینه‌های رشد دهان و دندان، قد، وزن، بینایی، شنوایی و آمادگی تحصیلی مورد پایش و سنجش قرار می‌گیرند.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان با بیان اینکه ۱۱ مرکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی-تربیتی در شهر‌های یاسوج، دهدشت، گچساران، لنده، چرام، باشت، لیکک، مارگون و عشایر برای سنجش کودکان پیش دبستانی و نوآموزان بدو ورود به دبستان در نظر گرفته شده است گفت: ۹۰ نفر در دو شیفت صبح و عصر در این مراکز آماده خدمت رسانی به مردم هستند.
حسین دولت دوست افزود: والدین برای سنجش کودکان خود ابتدا باید از طریق درگاه ملی دولت به نشانی اینترنتی my medu.ir مراجعه کرده و نوبت گیری کنند.
وی گفت: هدف از اجرای این طرح برقراری عدالت آموزشی و جای دهی صحیح آموزشی برای کودکان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار