انتشارات نارون دانش سال‌هاست در حیطه چاپ کتاب فعالیت دارد و تاکنون کتاب‌های مختلفی را چاپ نموده است. در اینجا قصد داریم به معرفی یکی از کتاب‌های رمانی که در این انتشارات چاپ شده است بپردازیم.
کد خبر: ۱۱۴۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵ 01 January 2024

معرفی رمان خواندنی افسانه دیانا

کتاب «افسانه دیانا»  از جمله رمان های خوب و پرفروشی است که در ژانر علمی تخیلی توسط این انتشارات چاپ شده است. این اثر در سه جلد به قلم خانم «سارا رجب پور» نگاشته شده که بسیار مورد استقبال خوانندگان ایرانی قرار گرفته است. جلد اول این رمان در قالب 286 صفحه به زبان فارسی نگاشته شده و خواننده را ترغیب و علاقه‌مند به خواندن این قصه‌ی پر کشش می‌کند.

انتشارات نارون دانش سال‌هاست در حیطه چاپ کتاب فعالیت دارد و تاکنون کتاب‌های مختلفی را چاپ نموده است. در اینجا قصد داریم به معرفی یکی از کتاب‌های رمانی که در این انتشارات چاپ شده است بپردازیم.

در بخش‌هایی از جلد اول رمان افسانه دیانا می‌خوانیم:

سکوت محض برقرار شده بود و صدایی به جز صدای پاهای همان گروئون به گوش نمی‌رسید. با هر قدم سنگینی که برمی داشت، انگار چیزی در دل لورا فرو می‌ریخت؛ و تمام حواسش معطوف به مراقبت از دیانا شده بود...

چند لحظه بعد مجدد تمام قصر در سکوت فرو رفت. لورا چند دقیقه‌ای منتظر ماند. سپس خواست حصار دورشان را بردارد که صدای آشنایی او را از حرکت بازداشت؛

- مگه نگفتی چند نفر با هم وارد قصر شدن؟ مگه نگفتی بوی آدمیزاد به مشامت خورده؟!

فرام تقریباً داشت بر سر آن گروئون فریاد می‌زد! لورا با شنیدن صدای او، تمام خاطرات تلخ گذشته برایش زنده شد و غم عمیقی بر او چیره گشت که با صدای خنده‌ی بقیه، از این افکار بیرون آمد...

- چی شده؟ به چی می‌خندین تو این وضعیت؟!

ساردین به سختی خنده اش را کنترل کرد و در جواب گفت: دقیقاً همین دیگه! تو این وضعیت، آدریان هنوز تو فکر سن و سال منه!

اما آدریان کاملا جدی بود و همین موجب خنده‌ی بیشترشان شد. دقایق به کندی می‌گذشتند. بالاخره لورا تصمیم گرفت حصار را بردارد. سپس رو به بقیه کرد و گفت:

- خب عجله کنید. تا دوباره مهمون ناخونده برامون نیومده!

آدریان که بیش از حد راجب همه چیز کنجکاو بود، آرام از ساردین پرسید:

- لورا دقیقا چیکار کرد؟!

ساردین زیر لب غرغری کرد و در جواب او با حرص گفت: هیچی! با چشم درون، نگاهی به بیرون انداخت!

چاپ کتاب در انتشارات نارون دانش

انتشارات نارون دانش ارجمله انتشارات حرفه ای و قدیمی است که در  در حوزه چاپ کتاب فعال می‌باشد. صاحبان اثر می‌توانند از خدمات ویراستاری کتاب و همچنین صفحه‌آرایی کتاب این انتشارات بهره‌مند شوند. انتشارات نارون دانش با در اختیار داشتن تیم متخصص طراحی جلد کتاب این امکان را دارد که در زمینه مربوط به طراحی جلد کتاب نیز به صاحبان اثر خدمات تخصصی ارائه نماید. جهت برقراری ارتباط با ما و اطلاع از مراحل چاپ کتاب می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما اقدام نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار