رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: ۶۷۳ میلیارد تومان تخصیص نقدی از ابتدای سال تا آبان ماه به پروژه‌های عمرانی سفر از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰ 31 December 2023

به گزارش تابناک لرستان، سمانه حسن‌پور صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت اعتبارات و تخصیص‌های ابلاغی به استان که در سازمان برنامه و بودجه کشور برگزارشد، گفت: ۶۷۳ میلیارد تومان تخصیص نقدی از ابتدای سال تا آبان ماه به پروژه‌های عمرانی سفر از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: همچنین مبلغ ۵۵۰ میلیارد تومان دیگر نیز به زودی به پروژه‌های عمرانی دارای مصوبه سفر رییس جمهور تزریق می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان افزود: پس از پایان سال مالی ۱۴۰۱ تا کنون حدود ۵۵۰ میلیارد تومان تخصیص پروژه‌های عمرانی استانی هم دریافت شده است، که این تخصیص‌ها هم با اولویت پروژه‌های قابل خاتمه، پروژه‌های دارای تعهد، اما خاتمه یافته و موارد خاص نظیر پرداخت حقوق راهدار‌های راهداری، محیط‌بان‌های منابع طبیعی و آبدار‌های شرکت آب و فاضلاب و همچنین سایر پروژه‌های استان توزیع شده است.

حسن پور در ادامه بیان کرد: علاوه بر این اعتبارات معمول، دستگاه‌های اجرایی اعتبار و تخصیص‌های دیگری از جمله حدود ۱۰۰ میلیارد تومان مربوط به مسوولیت اجتماعی وزارت نفت را هم دریافت کرده‌اند که این موارد به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان رسیده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: در حال حاضر تقریبا در میانه سال مالی ۱۴۰۲ قرار داریم و امکان هیچگونه برگشت پولی در این مقطع وجود ندارد، اما از هم اکنون به تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید شده است که قرارداد‌های پروژه‌های خود را منعقد نمایند و پرداخت‌های خود به پیمانکاران را به اواخر سال مالی موکول کنند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار