انتشارات اندیشه آگاه که در زمینه چاپ کتاب روانشناسی فعالیت دارد، کتاب جدید خود با نام ضد اضطراب را منتشر کرد. اضطراب یکی از مشکلات روانی شایع است که پس از افسردگی بیشترین میزان شیوع را در بین مردم دارد.
کد خبر: ۱۱۴۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹ 19 December 2023

معرفی کتاب ضد اضطراب

انتشارات اندیشه آگاه که در زمینه چاپ کتاب روانشناسی فعالیت دارد، کتاب جدید خود با نام ضد اضطراب را منتشر کرد. اضطراب یکی از مشکلات روانی شایع است که پس از افسردگی بیشترین میزان شیوع را در بین مردم دارد. اگرچه اضطراب شامل چندین بیماری مانند اختلال استرس پس از سانحه است، اما اضطراب فراگیر یا به اصطلاح دلشوره دائمی مشکلی است که بیشتر افراد در زدگی خود با آن مواجه هستند.

کتاب ضد اضطراب اثر نیک ترنتون است به خوانندگان خود می‌آموزد که چطور صداهای درونش را مدیریت کند و در بهترین حالت، آن‌ها را تحت سلطه‌ی خود درآورد. این کتاب که در جهان با استقبال روبرو بوده است، به شما کمک خواهد کرد که بتوانید این مشکل را مدیریت کنید و با آن مقابله کنید. با خواندن این کتاب شاید شما نیز ترغیب شوید به چاپ کتاب خود اقدام نمایید. در بخشی از این کتاب می‌خوانید:

برای مقابله با تفکر سیاه یا سفید که بسیار رایج است، به مردم گفته می‌شود که این کلمات را از دایره لغاتشان حذف کنند. این کار برای شروع خوب است، اما آنچه که باید مراقبش باشید کلمات نیستند، بلکه احساساتی هستند که در پس آن کلمات وجود دارند. هر زمان که برداشتمان از یک تجربه را به سایر تجربیاتی که تجربه نکرده‌ایم به صورت افراطی تعمیم می‌دهیم، مرتکب اشتباه می‌شویم. تفکر افراطی یک مشکل است زیرا نادرست است، بله، اما مشکل بزرگ‌تر این است که شما طوری زندگی می‌کنید که گویی واقعیت دارد. این بسیار فراتر از کلماتی است که به کار می‌برید (و یا به کار نمی‌برید).

آشنایی با انتشارات اندیشه آگاه

انتشارات اندیشه آگاه یکی از ناشران شناخته شده ایران در حوزه کتاب روانشناسی و موفقیت است. این کتاب در سال‌های اخیر برخی از کتاب‌های محبوب ایران را ترجمه و منتشر کرده است. انتشارات اندیشه آگاه با سال‌های فعالیت در حوزه چاپ کتاب، ناشر کتاب‌هایی مانند کتاب برتری خفیف اثر جف اولسون، کتاب قدرت انضباط شخصی اثر دنیل والتر، کتاب آنچه در مدرسه یاد نگرفته‌اید اثر آلن دوباتن، کتاب تمرکز از دست رفته اثر یوهان هری، کتاب انقلاب عادت‌های کوچک اثر دیمون زاهاریادس، کتاب رمز قهرمانی اثر ویلیام اچ. مک‌ریون و کتاب نقطه مطلوب اثر پل بلوم است. این انتشارات آماده همکاری با نویسندگان و مترجمین عزیز برای چاپ کتابشان است. همچنین شما می‌توانید از فروشگاه انتشارات اندیشه آگاه کتاب‌های این انتشارات از جمله کتاب ضد اضطراب را تهیه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار