رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: شاخص های عملکردی مناسب دادگستری کل استان یزد نشان از تلاش مضاعف مجموعه در کسب رضایت مردم دارد.
کد خبر: ۱۱۴۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹ 27 November 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، غلامعلی دهشیری در آیین تجلیل از کارکنان برتر دادگستری که بر اساس سند تحول قوه قضاییه انجام شد، اظهار داشت: تجلیل و تقدیر از مجموعه کارکنان اداری و قضایی و خانواده های آنان از برنامه های مورد تأکید سند تحول است که دادگستری استان یزد آن را در اولویت قرار داده است.
وی تصریح کرد: ایجاد محیط جذاب و شاداب برای خانواده ها و تقدیر از کارکنان برتر موجب افزایش روحیه مجموعه و انگیزه مضاعف برای خدمت به مردم می شود.
این مقام قضایی، گفت: کار سخت و مضاعف کارکنان اداری و قضایی را باید ارج نهاد که ایثارگرانه خیل عظیم ورودی پرونده ها را مدیریت می کنند و تلاش می کنند با دقت کامل، اتقان آراء را رقم بزنند.
وی بر استمرار برنامه های جمعی برای کارکنان دادگستری تأکید کرد و بیان داشت: کار در دستگاه قضایی و مواجهه با مشکلات و گرفتاری های مردم، جسم را بیمار و روح را فرسوده می کند لذا نیاز است برنامه های جمعی متنوع فرهنگی و مذهبی برای کارکنان تدارک دیده شود.
شایان ذکر است آیین تجلیل از 105 نفر کارکنان اداری و قضایی دادگستری با حضور 650 نفر و دعوت ز هنرمندان برتر یزد برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار