مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: رسیدگی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثاگران از اولویت های مهم کاری، در دولت سیزدهم است.
کد خبر: ۱۱۳۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴ 19 November 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان کرمانشاه احد جلیلیان اظهار کرد: رسیدگی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثاگران از اولویت های مهم کاری، در دولت سیزدهم می باشد،عنوان کرد: به زودی و در راستای هم سویی با آرمان ها و اولویت های کاری دولت سیزدهم، اولین کنگره شهدای محیط زیست، با هدف تکریم، تقدیر و رسیدگی به مشکلات و دغدغه های حانواده های محترم ایثارگران در سطح سازمان محیط زیست برگزار خواهد شد.

جلیلیان با تاکید بر لزوم تکریم وپاسداشت خانواده شهدا گفت: تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: عزت، اقتدار و آرامش امروز کشور مدیون ایثارگری شهدا، جانبازان، آزادگان و شکیبایی و استقامت خانواده‌های آنان است و این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد

وی گفت: دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، تکمیل و بروز رسانی بانک اطلاعات شهدا، ایثارگران و رزمندگان اداره کل،  شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای وطن، غبارروبی مزار شهدا در مناسبت های  مختلف،تقدیر از فرزندان معظم شهدا و ایثارگران این اداره کل همچنین تداوم پیگیری‌های لازم برای شهید محسوب شدن محیط‌بان برومند نجفی( محیط بان متهم به قتل که در جریان اعاده دادرسی در مقابل مجتمع قضایی کرمانشاه توسط پدر مقتول تیرباران شد.) و... از جمله مهمترین اقدامات اداره کل در راستای تکریم خانواده شهدا بوده است.

این مسئول از پیگیری های سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و تلاشهای بی وقفه پرسنل خدوم حوزه مشاور رئیس سازمان و هماهنگی امور ایثارگران، و مراجعه آنها به دورافتاده ترین نقاط کشور و تلاش در جهت رفع مشکلات محیط بانان خدوم و ایثارگران و خانواده های معظم شهدا، شاغل در سازمان محیط زیست تقدیر کرد.

وی گفت: خوشبختانه در ۲۷ ماهی که از روی کار آمدن دولت سیزدهم می گذرد، ما شاهد یک تغییر رویکرد آشکار در موضوع رسیدگی به مشکلات و دغدغه های خانواده های ایثارگر و کلیه پرسنل خدوم محیط زیست هستیم، به نحوی که مشاور محترم رئیس سازمان و هماهنگی امور ایثارگران در طی این مدت بارها برای درک مشلات ایثارگران و تلاش در جهت رفع آنها بارها به استانهای مختلف و حتی نقاط صفر مرزی سفر و از نزدیک و با دیدار های چهره به چهره، تمام سعی خود را در جهت هموار نمودن سختی های پیش روی آن‌ها بکار گرفته اند.

جلیلیان، برگزاری اولین کنگره شهدای محیط زیست در استان خوزستان را گامی در خور تحسین در مسیری برشمردند که همواره در طول این سال ها، مورد تاکید رهبری معظم انقلاب و رئیس جمهور محترم و اعضای هیات دولت بوده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد این کنگره با موفقیت به کلیه اهداف و آرمان های از پیش تعیین شده نائل گردد و ما شاهد بهبود ساماندهی وضعیت ایثارگران و رفع مشکلات تک تک ایثارگران و خانواده آنها در سطح کشور بخصوص پرسنل ایثارگر حفاظت محیط زیست ایران باشیم.

گفتنی است محیط بان شهید عزیزبگ عزیزی، از محیط بانان این اداره کل در پناهگاه حیات وحش بیستون بود که در جریان درگیری با شکارچیان غیر مجاز به شهادت رسیدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار