استاندار یزد:
استاندار یزد گفت: سازمان همیاری شهرداری‌های استان به عنوان مهم‌ترین کارگزار استان یزد در طرح نهضت ملی مسکن در کشور و استان یزد است.
کد خبر: ۱۱۳۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵ 12 November 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک، مهران فاطمی در نشست شورای سازمان همیاری شهرداری های استان که به میزبانی سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد و با حضور محمدجواد ابوالحسینی معاون عمرانی استاندار، محمدرضا عظیمی زاده مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان و شهرداران برگزار شد، با بیان اینکه مجموعه شهرداری در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارد، اظهار کرد: برخلاف فعالیت دستگاه‌های دیگر در ساعت‌های اداری، امکان توقف خدمات مجموعه شهرداری وجود ندارد.
رییس شورای سازمان همیاری شهرداری های استان ادامه داد: لازم است تا مدیریت اجرایی استان، مسئولین قضایی، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، بخش خصوصی و بدنه مردم همراهی لازم را با مجموعه شهرداری‌ها داشته باشند.
فاطمی سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان را مجموعه ای فعال، پویا، کاربلد و کننده کار دانست و تصریح کرد: بسیاری از پروژه‌های سنگین استان نظیر طرح نهضت ملی مسکن که پیشرفت فیزیکی آنها توسط شخص رئیس جمهور دنبال می‌شود، برعهده این سازمان قرار دارد.
استاندار یزد از سازمان همیاری شهرداری‌های استان به عنوان مهم‌ترین کارگزار استان یزد در طرح نهضت ملی مسکن در کشور و به طور خاص استان یزد، یاد کرد و گفت: با توجه به فعال نگه داشتن پروژه نهضت ملی و بسیاری از پروژه‌های دیگر خوشبختانه رضایت از فعالیت‌های سازمان همیاری وجود دارد.
وی افزود: انصافا باید به مجموعه سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد برای اجرای ده‌ها پروژه موفق در حوزه راه‌سازی، پل‌سازی، عمرانی، آسفالت و نهضت ملی مسکن خداقوت گفت.
فاطمی شهرداران را پشتیبان های مادی و معنوی سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان دانست و افزود: این سازمان بازوی فنی و اقتصادی شهرداری هاست و در صورت عدم همکاری و هماهنگی شهرداران، طبیعتاً قادر به انجام مسئولیت‌های بزرگ خود نخواهد بود.
رییس شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان تاکید کرد: سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد باید حوزه نفوذ خود را در اجرای پروژه ها از استان به اجرای پروژه‌های ملی ارتقا دهد زیرا این ظرفیت در سازمان همیاری وجود دارد.
فاطمی ادامه داد: از واگذاری پروژه‌هایی که سازمان همیاری شهرداری‌های استان ظرفیت اجرای آن را داشته باشد، به هر تعداد در استان منعی نداشته و نداریم.
استاندار یزد در پایان با اشاره به ورود شهرداری‌های میبد، اشکذر، ابرکوه، تفت و زارچ به پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن، تصریح کرد: ساخت مسکن فقط برعهده راه و شهرسازی نیست و همه دستگاه‌های اجرایی استان ازجمله شهرداری‌ها باید بیش از پیش در این حوزه نقش آفرینی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار