کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر با استقرار پزشک، روانشناس،ماما، تکنسین داروئی به بیش از 100 نفر از مردم خوب روستای هامانه بخش خضرآباد،خدمت رسانی کرد.
کد خبر: ۱۱۳۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶ 11 November 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سید کاظم بزاززاده رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر اظهار کرد: طرح کاروان سلامت داوطلبان جمعیت هلال احمر که در روستای هامانه بخش خضرآباد برگزار شد،ضمن تشکر از حضور و همراهی همیشگی داوطلبان و متخصصین،گسترش فعالیتهای تخصصی، حضور دائمی در مناطق،و هدایت سرمایه های اجتماعی در خدمت رسانی به مردم، بیماران و نیازمندان را از افتخارات این نهاد مردمی دانست.
این مقام مسئول در تشریح اقدامات انجام گرفته این طرح، ویزیت بیش از ۴۸ نفر بیمار توسط پزشک، بهرمندی ۳۱ نفر از سالمندان از خدمات مشاوره ای و درمانی طرح غربالگری آلزایمر، و همچنین ارائه خدمات مامائی به ۱۵ نفر از نتایج نهائی این کاروان سلامت بود.
بزاز زاده گفت : دسترسی مردم به خدمات پزشکی، مشاوره ای، آموزشی و بهداشتی، حضور در بین مردم،ارتقای انگیزه و روحیه اجتماعی سالمندان از مهمترین رسالت جمعیت هلال احمر اشکذر و اجرای طرح کاروان سلامت میباشد.
همچنین در این برنامه توزیع داروی ویتامین D ، داروهای مورد نیاز سالمندان بر اساس نسخه های بیماران از اقدامات دیگر کاروان سلامت بود.
در حاشیه این برنامه بخشدار خضرآباد ضمن بازدید از روند اجرای این اقدام، با تشکیل جلسه ای روند هماهنگی و زمینه های همکاری با جمعیت هلال احمر شهرستان در استقرار پایگاه زمستانه امداد و نجات در محور خضرآباد که از اولویتهای مهم با توجه به حادثه خیز بودن آن به شمار می رود،اشاره شد.
دکتر پرهیزکار اقدامات درمانی هلال احمر شهرستان اشکذر را بسیار اثر بخش توصیف کردند که موجبات رضایت مردم محلی را به همراه داشته است.
خاطر نشان می گردد در این کاروان سلامت، خدمات آرایش سر توسط آرایشگر داوطلب انجام گرفت که مورد استقبال سالمندان و مردم محلی قرار گرفت.
این برنامه با مشارکت سپاه اشکذر و پایگاه بسیج کارمندی سید الشهدا جمعیت هلال احمر شهرستان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار