فرماندار خوسف گفت: اکنون پیگیر فراهم آمدن تکمیل زیرساخت های سرمایه‌گذاری در حوزه سرمایه‌گذاری خرد و کلان در این شهرستان هستیم.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ 09 November 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، امروز برای اولین بار ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان جنوبی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و با حضور فرماندار خوسف، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، جمعی از مدیران ستادی و اجرایی استان و واحد‌های تولیدی در خوسف در راستای بررسی و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی شهرستان برگزار شد.

در این جلسه مشکلات واحد‌های کوره پزی، هیدروکربن، فرآوری خشکبار، مجتمع خدماتی، معادن بنتونیت، کنسانتره آهن و کارخانه چدن مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر سید علی حسینی، فرماندار شهرستان خوسف در این جلسه با اشاره به برگزاری جلسات بررسی مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی در سه شنبه‌های صنعتی شهرستان، افزود: بر اساس آمار و چشم انداز‌ها تبدیل خوسف به عنوان قطب صنعتی و معدنی در استان قطعی بوده و این شهرستان با شرایط خاص منطقه در آینده قطب و مرکز اصلی صنعتی، معدنی و از مجموعه‌های اصلی سرمایه گذاری در استان خواهد بود.

وی با اشاره به فراهم سازی شرایط برای سرمایه گذاری در سال‌های گذشته در شهرک صنعتی شهید رحمانی خوسف و تسریع فراهم آمدن زیر ساخت‌های این شهرک در این دولت عنوان کرد: این شهرک به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی استان ایجاده شده که مختص خوسف نیست.

فرماندار خوسف با اشاره به دیگر شهرک صنعتی در شهرستان گفت: حوزه‌های مردمی و سرمایه گذاری فراوانی در این شهرستان وجود دارد که این ظرفیت‌ها در سال‌های گذشته بیشتر نمود پیدا کرده است.

حسینی با اشاره به دعوت از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در شهرستان، افزود: در حال حاضر پیگیر فراهم آمدن تکمیل زیرساخت‌های سرمایه گذاری در حوزه سرمایه گذاری خرد و کلان در این شهرستان هستیم و اتفاقات خوبی در این مدت صورت پذیرفته است.

مقام عالی دولت در خوسف نگاه ویژه دولت و خراسان جنوبی به سرمایه گذاری، برگزاری جلسات در راستای رفع موانع و راهگشایی‌ها و حل مشکلات مجموعه‌های اقتصادی را عامل امیدواری به سرمایه گذاری جدید و توسعه واحد‌های فعلی دانست.

حسینی اجرای فیبر نوری، روشنایی و جدول گذاری معابر شهرک شهید رحمانی و انعقاد قرارداد در خصوص آسفالت معابر شهرک شهید رحمانی را از اقدامات اخیر در راستای فراهم سازی زیر ساخت‌ها در این شهرک برشمرد و از افتتاح پست ۵ مگاواتی برق با حمایت استان و برق منطقه‌ای استان خراسان در این شهرک به زودی خبر داد.

وی هدف برگزاری این جلسه را نیز حل مشکلات واحد‌های تولیدی شهرستان و حمایت از سرمایه گذاری عنوان کرد و افزود: در این جلسه مشکلات مجموعه‌های مختلفی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار