مردم یزد در راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان، حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و انزجارشان از استکبار جهانی و اسرائیل جنایتکار را اعلام کردند.
کد خبر: ۱۱۳۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵ 04 November 2023
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مردم ولایتمدار یزد امروز با حضور در راهپیمایی 13 آبان، انزجار و دشمنی خود با استکبار جها‌نی را اعلام کردند.
 
در این راهپیمایی که در نقاط مختلف استان یزد برگزار شد، شرکت کنندگان که بخش قابل توجهی از آنها را دانش آموزان تشکیل می‌دادند اعلام کردند که تا آخرین نفس در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده و هیچ زمانی تن به ذلت و خواری کوتاهی در برابر استکبار نخواهند داد.
 
دانش آموزانی هم که در این مراسم حضور داشتند به صورت یکصدا شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافقین و کفار و درود بر رزمندگان اسلام را سر دادند.
 
بسیاری از مردمی که در این مراسم حضور داشتند پلاکاردهایی در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین در دست داشتند و اعلام کردند که هرگونه کمک و همراهی که برای حمایت از مردم مظلوم غزه نیاز باشد انجام خواهند داد.
 
همزمان با یزد، در شهرستان‌های مهریز، میبد، اشکذر، اردکان، میبد، زارچ، تفت، ابرکوه، بهاباد، خاتم و مروست هم راهپیمایی با شکوه مردم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از استکبار جهانی برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار