نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه بالاترین و مهم‌ترین سرمایه هر کشوری نیروی انسانی و همین دانش‌آموزان هستند، گفت: معلمان به عنوان تربیت کننده نسل آینده، منجر به شناسایی استعداد کودکان شده و زمینه توسعه کشور را فراهم می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۳۴۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱ 25 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان زنجان بعد از ظهر امروز در مراسم سالروز وفات حضرت معصومه (س) و یادبود شهدای دانش‌آموز غزه که در دبستان فرشته شهرک کارمندان برگزار شد، با تاکید بر شکرگزاری در قبال نعمت‌های خداوند اظهار کرد: طبق گفته خداوند اگر شکرگزار باشیم، نعمت‌ها افزایش می‌یابد و همین‌طور باید از زحمات پدران و مادران هم تشکر کنیم.
نماینده، ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای فراهم کردن زمینه تحصیل دانش‌آموزان از در ورودی تا آموزش و پرورش گفت: باید از همه این افراد هم تقدیر کرد و من غبطه می‌خورم به معلمان اطفال، چرا که آینده از آن این دانش‌آموزان هستند که پدران، مادران، معلمان و... آینده هستند.
وی با تاکید بر اینکه بالاترین و مهم‌ترین سرمایه هر کشوری نیروی انسانی و همین دانش‌آموزان هستند، تصریح کرد: معلمان به عنوان تربیت کننده نسل آینده، منجر به شناسایی استعداد کودکان شده و در واقع زمینه توسعه کشور را فراهم می‌کنند.
آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه قرآن در زمانی نازل شده است که نادانی و تاریکی از در و دیوار جامعه نازل می‌بارید و فقط ۱۷ نفر در حجاز سواد داشتند که ۱۰ نفر از آن‌ها می‌توانستند بخوانند و بنویسند، ادامه داد: در آن جامعه سوره علق نازل شد که همان معنی سوادآموی است که وظیفه دانش‌آموزان هم همین است.
نماینده، ولی فقیه در استان زنجان حضرت معصومه (س) را از شایسته‌ترین دختران تاریخ دانست و افزود: این دختر شایسته که مهمان کشور ما است، چونکه در راه دیدار برادر خود در قم فوت کردند و ایشان دانشمند بودند.
وی با بیان اینکه دختران شایسته امروز باید از دختران شایسته‌ای مانند حضرت معصومه (س) الگوبرداری کنند، افزود: باید از والدینی که ارتباط خوبی با مدارس دارند هم تقدیر شود.
آیت‌الله خاتمی امنیت را یکی از بالاترین نعمت‌ها عنوان و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با وحشی‌گری بیش از ۵ هزار نفر را در غزه که ۶۰ درصد آن‌ها زنان و کودکان هستند شهید کرده است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار