معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: در ۶ ماه نخست امسال ۴۱ هزار و ۱۸۳ خدمت درمانی مربوط به سی‌تی‌اسکن و ام‌آر‌آی در بیمارستان‌های تحت پوشش دارای این خدمات به مراجعان و بیماران ارائه شده است.
کد خبر: ۱۱۳۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹ 25 October 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، صبح امروز عبدالله کبریایی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در ۶ ماه نخست امسال ۴۱ هزار و ۱۸۳ خدمت درمانی مربوط به سی‌تی‌اسکن و ام‌آر‌آی در بیمارستان‌های تحت پوشش دارای این خدمات به مراجعان و بیماران ارائه شده است.

وی با بیان اینکه اکنون مراکز دولتی، دارای ۲ دستگاه ام‌آر‌آی و ۷ سی‌تی‌اسکن هستند، گفت: تجهیزات مورد نظر در بیمارستان‌های امام علی (ع)، امام حسن (ع)، پورسینا، جاجرم و خاتم الانبیاء شیروان مستقر هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی افزود: خدمات ارائه شده در بخش دولتی به بیماران بستری و سرپایی بوده است به نحوی که در ۶ ماه نخست امسال ۲۶ هزار و ۲۲۰ بیمار بستری و ۱۴ هزار و ۹۶۳ بیمار سرپایی خدمات تصویربرداری ام‌آر‌آی و سی‌تی‌اسکن را دریافت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: خدمات تصویربرداری ام‌آر‌آی علاوه بر بیمارستان امام علی (ع) بجنورد در بیمارستان خاتم الانبیاء شیروان با حضور معاون درمان وزیر بهداشت افتتاح و به تازگی وارد چرخه خدمت‌رسانی شده است و به زودی ام‌آرآی بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد نیز افتتاح می‌شود.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار