دربازدید مدیرکل شیلات هرمزگان به همراه معاون برنامه ريزي و مديريت منابع سازمان شيلات ایران از فرآوری محصولات شیلاتی پدیده فانوس مکران:
تابناک هرمزگان- مدیرکل شیلات هرمزگان به همراه معاون برنامه ريزي و مديريت منابع سازمان شيلات ایران، مديركل توسعه منابع انساني سازمان شیلات ایران،معاون برنامه ریزی و منابع شیلات هرمزگان و جمعی از مسئولین شیلات استان از از کارخانه پدیده فانوس مکران کردند.
کد خبر: ۱۱۳۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸ 19 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// معاون برنامه ريزي و مديريت منابع سازمان شيلات ایران در حاشیه این بازدید با اشاره به جایگاه فعالیت های شیلاتی در اشتغال زایی، تولید و رونق اقتصاد در کشور و به ویژه استان هرمزگان گفت: خوشبختانه شیلات استان گام های خوبی در مسیر رشد تولید و رونق اقتصادی به ویژه در سال های اخیر برداشته است.
شهریار رستمی صنایع شیلاتی را یکی از محور های مهم و اصلی ایجاد ارزش افزوده محصولات شیلاتی استان خواند و تصریح کرد: صنایع شیلاتی علاوه بر نقش مهمی که در ایجاد ارزش افزوده برای محصولات خام شیلاتی دارند،نقش مهمی را نیز در ایجاد و پایدار امنیت غذایی و چرخه تولید دارند.
در ادامه مدیرکل شیلات هرمزگان تصریح کرد: خوشبختانه هرمزگان با تولید بیش از یک چهارم محصولات شیلاتی کشور و پیشتازی در عرصه فعالیت های شیلاتی توانسته سهم قابل توجهی از اشتغال و اقتصاد استان را به حوزه شیلات تخصیص دهد.
مسعود بارانی با اشاره به وجود بالغ بر 100 واحد صنعتی شیلاتی در استان هرمزگان تصریح کرد: امید داریم در آینده ای نزدیک و با حمایت های خوب دولت مردمی به ویژه استاندار هرمزگان و ریاست سازمان شیلات ایران از فعالیت های شیلاتی شاهد این باشیم که بیشتر محصولات شیلاتی پس از ارزش افزوده وارد بازارهای داخلی وخارجی گردند.

انتهای پیام//

برچسب ها: شیلات هرمزگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار