کد خبر: ۱۱۳۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳ 20 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، امید محبی معاون استاندار مازندران در گفت و گویی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که پارسال و پس از برگزاری نخستین دوره جشنواره پژوهشی شهید فخری‌زاده در مازندران انجام شد، فراخوان دومین دوره این رویداد پژوهشی نیز منتشر شده و برای دومین سال پیاپی پژوهشگران برتر در این رویداد معرفی و تجلیل می‌شوند.

 

وی گفت: ترغیب کارکنان دولت و خانواده‌های آنان به اجرای طرح‌های پژوهشی، جلب توجه دانشجویان به تدوین پایان‌نامه و رساله‌های تقاضامحور و همچنین اتصال دانشگاه، دستگاه‌های اجرایی و صنعت از اهداف برگزاری همایش پژوهشی شهید فخری‌زاده عنوان شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که شهید فخری‌زاده از پژوهشگران برتر در عرصه ملی بود و همچنین ریاست مرکز پژوهش‌های وزارت دفاع را برعهده داشت، این جشنواره به مناسبت هفته پژوهش در مازندران طراحی شد و دبیرخانه دائمی رویداد نیز پارسال در نخستین دوره جشنواره آغاز به کار کرد.

محبی افزود: مراسم پایانی این جشنواره پژوهشی آذر سال جاری همزمان با هفته پژوهش و برای دومین سال متوالی به میزبانی استانداری مازندران با رویکرد حل مسائل مبتنی بر پژوهش برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار