امام جمعه کرمانشاه گفت: توفیق خدمتگزاری به مردم شریف کرمانشاه فرصت ارزشمندی است که نصیب بنده شد و بابت آن خدای متعال را شکر می‌کنم.
کد خبر: ۱۱۳۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸ 19 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، آیت الله شیخ حبیب‌الله غفوری ظهر امروز پنجشنبه (۲۷ مهر ماه) در مراسم آیین معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه که در سالن انتظار برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکرم از اینکه مجدداً توفیق خادمی به مردم شریف و شهید پرور استان کرمانشاه را به بنده عنایت کرد.

وی افزود: این زمینه توفیق یک زمینه توفیق بی‌نظیر است که با عنایت و اعتماد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: حال امید است خداوند که زمینه این توفیق را فراهم کرده در ادامه مسیر نیز بنده را هدایت و حمایت بفرماید.

وی ادامه داد: آنچه در غزه گذشت به همه مردم تسلیت و تبریک عرض می‌کنم که این خون‌های مظلومان «پیروزی خون بر شمشیر» است و هرچه این خون مظلومان بیشتر شود به نابودی اسرائیل نزدیک‌تر می‌شویم.

غفوری عنوان کرد: همانطور که رهبری وعده دادند که نابودی اسرائیل را به چشم خودتان خواهید دید امید است شاهد نابودی ظالمین باشیم.

وی ابراز کرد: بنده نیز سالیانی توفیق خادمی را در استان کرمانشاه داشتم و در اسلام آباد غرب نیز توفیق امامت جمعه را داشتم.

غفوری بیان کرد: آنچه که برای بنده و خانواده‌ام باقی ماند همه خاطرات خوش از خوبی‌های مردم استان کرمانشاه و شهرستان اسلام آباد غرب بود که همچنان بعد از ۲۷ سال این حلاوت باقی مانده است.

وی افزود: حوزه مدیریتی که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید فرمودند حضور در مجامع دینی و علمی است و در مجامع دینی، علمی و در بین جوانان سال‌ها تجربه حضور به شیوه‌های مختلف را داشتم.

آیت‌الله غفوری ادامه داد: تقاضای بنده از محضر همه مردم این استان و فرهیختگان این است که بنده را از راهنمایی‌های خود بهره‌مند سازید انتظار دارم که پیشنهاداتتان را نسبت به ارتقاء همه شاخص‌ها در استان ارسال کنید لذا در کار تعامل مثبت با مسئولین را مد نظر قرار می‌دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار