مدیر منطقه چهار شهرداری یزد گفت: یادمان شهید گمنام آزادشهر با هزینه هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال رونمایی شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ 07 October 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سید ابوالفضل کشفی در آیین رونمایی از یادمان شهید گمنام آزادشهر که با حضور نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده سپاه الغدیر استان و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در بوستان آزادشهر برگزار شد، گفت: معماری اسلامی در هنر جایگاه ویژه ای دارد و معماری ایرانی نیز نوعی دانش بومی محسوب می‌شود که پیشینه‌ تاریخی طولانی دارد و یکی از مهم‌ترین بخش‌های فرهنگ و هنر ایرانی به شمار می‌آید.
وی افزود: به همین منظور فاز نخست یادمان شهید گمنام آزادشهر با الهام از معماری اصیل ایرانی اسلامی در مساحت تقریبی ۲۵ مترمربع به بهره برداری رسید.
مدیر منطقه چهار شهرداری یزد هزینه این پروژه را هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بیان کرد.
کشفی ضمن تشکر از همراهی مردم ولایتمدار آزادشهر در تشییع باشکوه این شهید گمنام، گفت: ناحیه آزادشهر نیاز به توجه بیشتری از جانب مسئولان دارد و باید مشکلات آن از جمله تعیین تکلیف زمین های رهاشده، بازگشایی و احداث معابر جدید، توجه ویژه به روکش آسفالت معابر و کوچه های پرجمعیت و بازپیرایی فضای سبز منطقه حل شود.
وی همچنین در این آیین از آغاز عملیات اجرایی بازپیرایی بوستان بزرگ آزادشهر خبر داد و افزود: این عملیات شامل ایجاد سکو، اصلاح پیاده رو، احداث ساختمان نگهبانی، احداث انبار و غیره است که با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار